Recenze (1 265)
Pavučina (2023)
Strasne super vec, takovej koktejl zanru jsem dlouho nevidel..film si vas taha az do konce, kdy po kazdych 30min switchuje a vy mate drzku otevrenou..homelander tu jede totalniho zmrda a je radost ho videt konecne i v nejakym top filmu..jsou to strasne nabity a silny 3hvezdy --> film tahne dolu malej rozpocet a cgi monstra.. ps: zkurvena zed! ted to slysim taky!
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Nechapu hodne veci, ale to ze netflix chce mit svoji spionazni akci a natoci to jen v posranym 1080p bez DV, kdy to fakt vypada otresne to bych jim nafackoval..jinak se film snazi o kombinaci bonda + pravdive lzi bych tak rekl - akce strida humor, ktery je tu porad, ale je slabsi, takze si toho clovek nevsimne dokud nekdo nezahlasi fakt nejakej banger totalni ---> dost lidi hodne prekvapi twist, krerej je necekanej a je fakt dobrej, jakoze asi to nejlepsi z celyho filmu..akce je dost, ale je nevyrazna a nic moc - zase krome 1pasaze je to celkem nudna rutina..kamera,strih standart..Gal Gadot se snazi, ale sama to neutahne a fakt to pusobi jak lidl james bond/MI --> ty herci kolem Gadot jsou proste nic moc a clovek si zapamatuje jen 2postavy..objektivne je to na 2/5 a na jeden nudnej vecer to zabavi, ale nic vic... 🥺 ps: 3ti hvezda za wonder woman musi byt 🫵 edit: okej uz prisali 4k a dv/hdr tak si to dam jeste 1x 👍
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Takhle...ta nenavist vuci snyderovi tady je dost brutalni --> nechapu celkem, ale to je fuk.. Kdyby jste vy kreteni sledovali fakta, tak vite ze PG13 sestrih a Rko tzv. directors cut nebyl Snyderuv napad, ale Netflixu - coz absolutne nechapu, proc mu to zase takhle rozesravaj.. takze hodnotim PG13 verzi co je ted na netflixu, pote pridam Rko. Rebel Moon PG13 Nutno podotknout, ze se jedna o prvni cast pribehu, kdy se rozehrava pribeh a vlastne se nam predstavi vsechny strany a HL. postava Kora - ta ma podrobnejsi lore, nez kdokoliv - probehne zde nekolik flashbacku a projde se jeji childhood a motivace..ostatni postavy jsou tu vzdy predstaveny skrze nejakou vyzvu / prekazku kostra filmu je tedy fakt primitivni a pusobi jak sestrih budovani armady Rebelu, kdy vzdy nekoho nekde najdou a ten ma nejakej "fight" aby se knim pak pridal.. Dialogy totalne debilni, akce bez Rka je takova nic moc - spatna ale uplne neni - dost ji kazi nelogicke slowmo, ktery nekde fakt vubec nedava smysl - napriklad kdyz nekdo nekam bezi a najednoj se to zpomali na 2minuty a clovek si rika kurva proc... artove se mi to libilo - vypadalo to jako takovej warhammer.. kamera je obcas fakt skvela - nalet pres pole, pavouk fight, kora ve skladisti (dementni slowmo to nici) - nalet skrze vodu. Kora me bavila nejvic, lidl momoa nvm a vlastne ostatni postavy zatim do poctu.. Nenudilo me to a bavil jsem se - moc nechapu ty 1-2hvezdy to je fakt ulet..takovy hovno to neni.. ps: hudba je taky super.. to intro - ten presun na koru na planetu je proste snyderovina a me se to libi 🤌 3/5 🙂
Rychle a zběsile 10 (2023)
Nodoprdele...Aquaman tady kralem! Ten magor je naprosto epickej a silenej...nejlepsi zaporak Fast ever...ten to tahne a pokazdy, kdyz je na scene tak se clovek bavi..je to skvelej kontrast,kdy Diesel jede moudra o rodine a pak prijde Aquaman, krerej je uplnej opak, ze rodina je sracka 😂😂 Neskutecne hot Brie je tu skvela, ale tvle vic ji tam davej! celkove je to naslapany takovej cast tvle pro akcni vyplach je neskutecnej...je tu nove jeste Reacher 🤌 duo rodrigez, theron je taky hot 🔥 potesi wonder woman a statham tvle uzil jsem si to jako svina...je videt, ze je to 1cast konce a ja uz chci pokracovat tak davej! 👌dam 3/5 ale extremne jsem se bavil a doporucuji vsem 👍
Saw X (2023)
saw iz bek biceeees! 😍
Shazam! Hněv bohů (2023)
Necekal sem nic..dostal sem dobrej zabavnej komiks, kterej je spise tymovka a rodina zabava..strasne nasypany hlaskama, velkolepe a ty zkurveny housle me totalne dojebali 😀😀😂 skoda ze to propadlo, uprimne me to bavilo nez kdejakej marvel od infinity war..takze tak..skvely a doporucuju 😇 ps: uz jen kvuli tomu peru a zkurvenym houslim to musite videt 😀
Silo (2023) (seriál)
Brutalni natlak na palici..silo je takovej vault z falloutu, kde se deje neco pekne zkurvenyho..nikdo nevi proc tam je a vsichni jsou zavisly na generatoru, ktery ma na starosti skvela Rebeca..tvle ja bych ji chtel doma na domaci prace! Totalny nasleh, kdy kazdej dil taha emoce..brutalni zavislarna a kdyz nekoho poslou uklizet tak clovek nedycha..a kurva ten konec..normalne kdyz to skoncilo tak nastala prazdnota a nevedeli jsme co delat..ihned druha serie! supsup! potrebuju to hned 🥹 naprosto skvele postavy,dej..vsechno..
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Ty kokot! Ta kamera je naprosto bozi, coz uz vam napovi uvodni titule, to je fakt neco uzasneho! v pozdejsi pasazich filmu - ty uhly kamer, stridani stran a zoom na objekty je majstrstyk a troufam si rict, ze je to nejlepsi prace s kamerou a filtry ever co se hororu tyce, kde kazdej zaber je fakt masterpiece, ono to pusobi ze zacatku jako obycejna indie vec, ale jakmile se na scenu dostane kniha a bozska Alyssa tak zacne ta prava tyranie a kamerove porno..a dalsi velka vec je zvuk, takhle nazvucenej horor nepamatuju tvle - dolby atmos trha koule 🥺 vsechny cvachtani tvle vyblitky,chcanky, cakance znej jak kdyby byl nekdo vedle vas v kuchyni tvle 🥹 scenar je jedina slabina jakoze nevadi, protoze se tu moc nemluvi, ale kdyz to zacne tak sem si uchcal kolikrat jak je to nahovno - "mama vypada jako obrazky z ty knizky" je uz ted top tvle 😀 kazdopadne celkem komorni pojeti a kdyz to jde pomalej a clovek si muze rict, ze nic tak ten zaver, kdy se odejde z bytu - dopici to je inferno, takova lazen krve tvle a motorovka tu reze jako debil..to peklo na konci nema fakt obdobu a vetsi rezbu jsem dlouho nezazil 😂 urcite to nadstrelim je to 3-4hvezda, ale ja za to poteseni a pilu dam plnej kvalt a chci vic!
Smrtící podoba (2023) (seriál)
ojojoj, prvni dil celkem bomba, zaujala me ta brutalita v nemocnici 😂😂 sem zvedavej na dalsi dily
S tebou nikdy (2023)
Dobra sranda 🥳 Zpetne davam 4/5 protoze to bylo fakt top, tesim se az se na to podivam znova..na tyhle prekrasny nadlidi 😂 zatim nejvetsi komedie roku. 🫴