Recenze (1 269)
Rychle a zběsile 9 (2021)
furt me to nesere...je to randal..silenost, ale nejlepsi akcni vyplach, kterej je o rodine a dela si uz ze vseho prdel...teda myslim, ze to tak berou / snad...skoda ze odesel dwayne - kdyby nebyly kokoti...kazdopadne Honza Cena je dobra nahrada a Theron je tady nejvic hot kdy byla dpc...auta ve vesmiru uznavam tvle je to prdel... ve 4k v DD,DA narez jako debil..
Sebevražedný oddíl (2021)
neskutecna mrda tyvole! uz ted to miluju! Jebu moji mamu !! 😂😂
See - Série 2 (2021) (série)
kurva to je sleha! posledni dil, mistrovske dilo!
Severní vody (2021) (seriál)
ty vole colin je neskutecny prase, zasranej dobytek, zkurvenej primitiv a je tak demonickej ze strhne celej serial pro sebe, vetsiho zkurvence jsem dlouhou dobu nevidel a moje srdicko jasa! dokonalost kurva! takovej hit jako krava a nic sem nevedel a zabilo me to! drax nejvetsi svine v historii serialu/filmu maybe!
Spirála strachu: Saw pokračuje (2021)
Hodne udreny 3* prislo me to strasne nahovno..ten chris kamen neumi vubec hrat ty jeho grimasy a hlas proste strasny..ty pasti furt jak z roku 2004 ten rychlej strih u paste a ten debilni zvuk..no proste zadnej posun..konec celkem dobre se to vyvinulo cekal sem vetsi hovno, ale jak to pak usekli jakoby se na to uz chteli vysrat..no snad uz to nechaj byt :(
Střípky (2021)
Tezko rict..rami a denzrel dobry dost dobry a jared uplne v topu -> jak tam chodil na borce 😀 skoda, ze to vic nevyzdimalo potencial - dalsi sedma nebo aspon purpurovy reky to bejt mohli..takhle je to nedomrd a neco napul...prirovnal bych to kvalitnou ke snehulakovi - kterej taky mel naslapnuto ale byl utlej...zatim nehodnotim..ale jared si to dal jako svine 👌
The Deep House (2021)
starej dedek na retezu chodi pod vodou...blikaj tam cerveny svetla a pak se vzdy kazdej probere jinde..fajn napad, ale provedeni nuda..prvnich 30 by slo, ale jinak je to deep house 😢
The Sadness (2021)
kurvaaaa, miluju tu hlavni hrdinku a toho dedka zkurvenyho...tpc tohle byly asi nejvetsi jatka co sem videl, scena v metru a konec nemocnice to byla typico divocina...dal bych si dalsi 😍 3/5 mam to rad!
Tichá noc (2021)
To bylo dobre, hodne cool vyvrcholeni pribehu a myslenka, zase me bavil levnejsi hravej film.
Titan (2021)
takhle ne..!