Recenze (1 269)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
ktomuhle filmu neni co dodat. Perfektni jizda od zacatku az do konce. kult mezi akcema. Nejlepsi akcni film vsech dob...Co vic dodat ?:)
Komando (1985)
pro me nejlepsi Arnolduv film s Terminatorem. Klasika mezi akcemi . Ta posledni pasaz,kdyz de pro dceru na ostrov je nezapomenutelna :-)) update1: jakoby je to strasna kokotina ale memories no takze proste srdcovka ty hlasky,hudba a vsechno.. :D ta pasaz na ostrove je proste pecka..a ty hlasky..vojed se sama.. :D
Monstrum (2008)
Byl jsem na tom v kine. a moc se mi to libilo az na to ze se mi to zdalo kratky.ale jinak perfektni filmek sedel sem a ani sem se nehnul..vubec sem od filmu nic necekal a posadil me na prdel...spokojenost :) edit: Nejlepsi monster film co znam, uz se tesim na ten prequel nebo co to vlastne ma byt, kolem filmu je tajemno jako u tohoto. edit2: zjistuju, ze ten film je lepsi a lepsi...uz se na nej chystam ve 4k. edit2: tpc to je fakt nadcasovej monster film...best ever
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pulp zaprve mekky vlhky kus beztvare hmoty :D souhlasim ze vsema je to LEGENDA s velky L .Herci vyborni. Videl sem to jenom s Cesky dabingem ale ten se mi zamlouva na tolik ze netouzim slyset original,ale na to taky jednou dojde :) Pro me nejlepsi Tarrrantinuv film :) davam za plnej pocet :)
Rocky (1976)
Nejlepsi film co sem kdy videl ...mozna nejlepsi film se Slym ...cela serie Rocky je pro me povinost ale jednicka je neprekonatelna - ikdyz 4ka je taky perfektni a to hlavne diky hudbe a tim jak je pojata jinak 2ka,3ka,6ka taky dobra (pro me vic nez dobra :D ) a jedina 5ka mi prisla nic moc bylo to docela onicem ale dalo se na to koukat. ale ROCKY 1 je srdecni zalezitost !!!
Rocky II (1979)
Vetsinou 2ky dopadaj spatne ale podle me to Sly zvaldnul perfektne,skoro to same jako 1cka akorad s odlisnym zaverem - pro me perfektni pokracovani Rocky = povinost !!!:)
Rocky III (1982)
BOMBA !!! Jeste vic ostrejsi nez 2ka a min zamilovanejsi nez 1cka, poradna porce treningu a boxu !!! 3ka je perfektni pokracovani s perfektni hudbou !!! 3ti dil = povinost !!!
Rambo: První krev (1982)
Originální...skvelej survial film v podani stalloneho...tomuhle filmu neni co vytknout...vubec nevim co napsat..tenhle film nema chybu..doporucuju vsem ;) PS: porad je to topka..da se na to divat furt..
Rocky IV (1985)
seru na puvodni komentar.. NEJLEPSI FILM VSECH DOB! dopici to ma furt grady...pokazde kdyz to je v TV musim se divat..🥹
Rambo II (1985)
Uz to neni survial ale akcni...o to mozna vic zabavnejsi pokracovani ramba..nekdo si ho zamiluje nekdo ho bude nenavidet...jako v prvnim rambovy je tu skvela hudba a sly ve skvely forme...nic neni lepsiho nez se divat jak sly drti svoje nepratele lukem...to se musi videt...doporucuju vsem co maji radi akcnaky tohle si zamilujete :P