Recenze (1 269)
Dexter - Série 1 (2006) (série)
Davam si rekapitulaci..timhle pro me zacal nejlepsi serial ever...mam ted vzpominky jak sem na to koukal jako na cerstvou novinku a na novej dil sem vzdy cekal do rana u pc...fenomen..nemam slov 11/10 !
Dokonalý trik (2006)
Film jako svine..promysleny az do konce..kurva ten konec! nemam slov..
Hadi v letadle (2006)
hadi v letadle :D to byla cista deprese..jak to ten vul mohl vzit..nebylo tam nic jen par hlasek..sjety hadi atd..ale ty kravo ty hadi vypadali snad hur nez muj gumovej had se kterym sem zmrskal jednoho zkurvence kdysi davno..stary dobry casy.. :D letadlo vole s autopilotem..dal bych si film treba slimaci v autobuse..nebo sloni v ponorce..ne a ted vazne je to sracka a boli to :D ale samuel sype hlasky kdyz to pretrpite no..
Hory mají oči (2006)
Od zacatku do pulky filmu to bylo perfektni a strhujici to bych dal za plnej pocet,kdyz by si film udrzel takovouhle latku,jakmile se ocitne otec v tabore "zmutovancu" tak je to typicka volovina stylu "prisel sem si proto co ste mi ukradli a taky stim odejdu" daleko vic se mi libil HAUTE TENSION. :))
Ils (2006)
Ty voee...bože..tak ztohohle mi lezl mráz po zádech jeětě dost dlouho..ty zasraný parchanti..hned bych je postřílel ! tohle není normální...bohužel je to realita...z*sraná verbeš světa se nudí a chce si přez večer udělat zábavu..ja bych je dop****... tohle je fakt moc smutný a bohužel je to pravda :'(
Izolace (2006)
tohle byla prdel..jak tam palil tu buchtu na strome plamenometem a neskrtalo mu to.. :D achjo vole.. :(
Ledová smrt (2006)
klasicka vyjebavacka se skvelym vyjebavacem..pekny prostredi par napadu..ale jinak klasika..ale odstartovalo to docela dobrou serii ktera si drzi prumer kolem 3hvezd.. :)
Neporazitelný II: Poslední zůstává (2006)
Ultimátní arénovka...co tam předvádí adkins mozek nebere...sakra škoda, že už tady nedostal hlavní roli..to by se mi to líbilo daleko víc..takhle je dost v zapomenutí,ale když je na scéně chytá mě blaho...nemam nic proti whitovy,ale s adkinsem se nemůže rovnat...skvělej film,skvělý boje a choreografie...takovej předkrm před U3 :)
Neviditelné zlo (2006)
chciju ztoho..komu jinymu nez jacobsovi padaj cervy z hlavy kdyz dostane krumpacem :D top shit :D
Neznámá (2006)
nvm no...divny.. 🙁 nic to semnou nedela a pusobilo to divne a zastarale..asi sem necitlive hovado 🥺