Recenze (279)
Stáří není pro sraby (2022)
Magnusku bez radši házet lopatou už konečně.
Škola dobra a zla (2022)
Potter to není to je pravda, na holky se kouká mnohem líp než na Radcliffa v brejličkách. Já se bavil a dalším pokračování bych se určitě nebránil. I přes delší stopáž to opravdu nenudí.
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Bez Kozuba bych to ani nedokoukal.
Vánoce na spadnutí (2022)
Já tu Lohan mám prostě odjakživa rád, nemůžu si pomoct. Příjemná vánoční oddechovka :)
X (2022)
Takovou amaterskou primitivní a zároveň nechutnou sračku jsem dlouho neviděl a jarmilove tomu hází 3 hvězdy a víc 😂 Já už se tady fakt nedivím ničemu.
Ztracená kulka 2 (2022)
První ještě fajn, druhej je dějově úplně mimo, místo aby chytali zkorumpovany fizly, tak se mastí mezi sebou...pokračování o ničem.
Ztracené město (2022)
Bullock je skvělá, škoda, že to zabili tou buznou Tatumem. Pitt měl dostat větší prostor nebo ho rovnou nahradit a nemělo by to chybu. Ze začátku to vypadalo, že sleduji novou "Honbu za diamantem", ale rychle to ztratilo tempo i podobnost. Nicméně i tak oddychovka dobrá.
29. Český lev - Ceny České filmové a televizní akademie za rok 2021 (2022) (pořad)
To bych blil velebnosti, estrada trapnosti.
Armáda mrtvých (2021)
Ze začátku to ještě vypadalo nadějně, kdyby zůstala dějová linka u loupeže možná by to i za něco stálo. Možná bych i překousl tu sracku s chytryma zombikama, ale co tam pak začala vyvádět filmová dcerunka Bautisty, dokoukal sem jenom silou vůle, ten Snyder je fakt mimo už.
Duna (2021)
Film trvá 2,5 hodiny a přes to se člověk nenudí ani minutu, navic opravdu skvostna hudba, tady není co řešit.