Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Jmenuju se Earl (2005)
Žádný seriál mne tak nenadchl svým nadhledem, originalitou, gagy a hlavně dabingem. Některé díly jsou slabší, některé excelentni. Skvěle zahrané, perfektní cameo role.
Tráva (2005)
Návštěvníci (1983)
Best seriál z dob totality. Znáte snad nějaký lepší? Hlavně nenápadně!!!
Bratrstvo neohrožených (2001)
Pacifik (2010)
Simpsonovi (1989)
Futurama (1999)
Inteligentní humor a neomezená volnost díky sci-fi pojetí. pro mně nej hláška : robohřbitov - "Dobrý den, jsem robokněz. Vašeho nebožtíka jsem neznal, ale dokážu o něm hodinu a půl mluvit!"
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
jediný seriál, který ukazuje, co jsou lidé ochotni podstoupit, aby se "líbili"
M*A*S*H (1972)
Absolutně bezkonkurenční seriál. Hawkeye je génius. Lze sledovat stále dokolečka.