Recenze (920)
Ospalá díra (1999)
Úžasně ponuré, skvělá výprava, výtečný Johnny Depp, tajemně krásná Christina Ricci, nějaká ta krev:), ale poněkud překombinovaný a složitý děj.
Šestý smysl (1999)
Film se mi velmi líbil, a to nejen díky skvělé pointě, ale celou svojí ponurou atmosférou, která mě chytla a nepustila až do konce filmu.
Samotáři (2000)
Film mladých tvůrců o mladých lidech, a přesto (nebo právě proto?) neuvěřitelně zábavný, spousta absurdních situací a skvělých hlášek. "Hulení tady nemá žádnou tradici" :-)
Takoví normální zabijáci (1994)
Absolutní "psycho".
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Film dopadl přesně tak, jak jsem doufal, úžasný, nezapomenutelný zážitek, klidně by mohl být delší... Můžete sice tvrdit, že kniha je kniha (a máte svým způsobem pravdu), ale tohle je Film s velkým F. A ač se to zdá téměř nemožné, prodloužená verze Společenstva Prstenu je ještě lepší, spousta scén, které jsem v původním filmu postrádal (např. Lorien), se právě tady objevila, jasných 11/10...
Den nezávislosti (1996)
Úžasný "popcorn", pokud je vám 13 a zrova jste začal chodit do kina, není jiná možnost, než tuhle zábavnou hovadinu ohodnotit 5*
Hon na ponorku (1990)
Kvalitní thriller, dobře odvedená práce jak ze strany režiséra, tak herců.. ale přece jen by bylo zajímavé vidět, jak by si s rolí Jacka Ryana poradil Harrison Ford. Za zmínku stojí i hudba od Basila Poledourise (hlavní motiv je výborný).
Vrána (1994)
Sice nijak výjimečný děj (sto první variace na téma pomsta), ale skvělá ponurá atmosféra, která vás doslova vtáhne dovnitř. Jeden z nejlepších filmů podle comicsu všech dob.
Smrtihlav (1998)
Úžasně temný film se skvělým příběhem, až mě občas mrazilo v zádech... A navíc, když si uvědomíte, že film byl natočen PŘED Matrixem...
Tygr a drak (2000)
Pro mě jeden z nejkrásnějších filmů všech dob, úžasný zážitek.