Recenze (154)
Vévodkyně (2008)
Nebyl to vysloveně špatný film. Herecké výkony by bezesporu zasloužily pět hvězdiček, to by však musela být stopáž o půl hodiny kratší a děj méně vláčný. Prostě průměrný film s průměrným dějem, který se ovšem může pochlubit plejádou výborných hereckých výkonů.
Team America: Světovej policajt (2004)
Matt Damon xD Co prostě dodat, skvělé postavičky a ještě lepší hlášky. Matt Damon.
World Trade Center (2006)
Tohle není film, tohle je pocta. Zde jde jakékoliv hodnocení filmu stranou, tohle je pocta padlým, kteří zahynuli v největší novodobé katastrofě lidstva. Dnes je to přesně osm let od 11. září 2001 a já skládám poctu těm, kteří tam padli, pomáhali a přežili.
Pokémon (1997) (seriál)
Vyrostli jsme na tom a né že né :-)
Ztracené město (2008) (TV film)
No jo no, tak to dopadá, když se Němci snaží udělat katastrofický velkofilm...Herci naprosto přehrávající své role, příběh nikterak originální..prostě další německý brak.
Králové ro(c)ku (2006)
Soundtrack geniální, příběh tak hloupý, až je to vlastně ukrutně vtipné. A Jack Black? Nejlepší komik součastnosti.
Million Dollar Baby (2004)
Neuvěřitelně silné drama z prostředí boxerského ringu. Všichni hlavní protagonisté předvádí úchvatné výkony (především Morgan Freeman) a konec odbourá snad každého bez výjimky.
Starsky & Hutch (2004)
Nikdy jsem neviděl původní verzi o těchle dvou policajtech, ale tahle mi teda rozhodně sedla. Wilson i Stiller jsou jako vždy výborní, jednoznačně nejlepší komediální dvojice součastnosti.
Sedm životů (2008)
Velmi silné drama s fantastickým Willem Smithem coby Timem, který se rozhodne zachránit několik lidských životů. Jen stopáž mohla být kratší, jinak skvělý film.
Modrý blesk (1999)
Ale jo, dá se...Martina Lawrence mám rád, stejně jako v Mizerech a Není co ztratit mi prostě sedl...Nenudil jsem se, večer v televizi ideální oddychovka..