Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
Tuhle šestici jsem si nakonec zamilovala, i když až s opožděním....Chandler je mimoň a má divnej, mně blízkej humor a proto ho penalizuju titulem: moje nejoblíbenější postava z Přátel. Co by ale byl Dartaňan bez ostatních mušketýrů...
Black Books (2000)
MBF. My Best Friends - Multiple-Booze Fanatics (Manny, Bernard, Fran) - Made Bookshoping Fun. Bernard je sráč :)
Červený trpaslík (1988)
Některý díly byly, přiznejme si to, poněkud trapný, ale zase ty dobrý byly k popukání. Rimmer, Lister, Kryton a Kocour, to jsou prostě kluci (kočky, hologramy, roboti) jak se patří.
Simpsonovi (1989)
Kultovní seriál, kterej za celejch těch 20 let neztratil na kvalitě. Upřímně obdivuju tvůrce za to, že jim nedošly nápady....
Haló, haló! (1982)
Taky jste tak milovali ten jeho tančík?
Columbo (1971)
Je to vlastně pořád na jedno brdo, ale ten jeho rozviklanej prskolet, doutník, baloňák, pes Pes, žena a jeho "ještě něco" mě ještě bavit nepřestaly. A nepřestanou.
M*A*S*H (1972)
Nejspíš neexistuje epizoda, kterou bych neviděla nejmíň dvakrát. Ale proč se na to pořád dívám není otázka, co mi nedá spát...ta otázka, co si kladu je: Trapper nebo B.J? (B.J.) Blake nebo Potter? (Potter) Kuní ksicht nebo Charles? (?) Všechny série měly postavy, kvůli kterým stálo za to se vrátit do války, jen jsem nesnášela ty vzpomínkový díly....
Jmenuju se Earl (2005)
Některý díly trošku sklouzly k moralizování, ale jinak neuvěřitelná prča...