Poslední recenze (6)
Sonic X (2003) (seriál)
Osobne takisto nechápem takto nízke hodnotenie. Som videl "len" prvých 7 častí zatiaľ, ale nevidel som nič, čo by zodpovedalo žalostným 30%. A to ešte niekto napísal, že od 8. časti sa to zdvihne, tak potom neviem :D Musí to mať otrasný český dabing, lebo na niečo takéto doplatilo aj My Little Pony, ale nie až takto brutálne. Ja to pozerám na Netflixe pekne v EN a už intro je parádne. Príde mi to oveľa lepšie než pokémoni. Potvrdzujem, že na rozdiel od dnešných animákov je to hlavne detská zábavka, ale pre decká určite kvalitná podívaná so známymi a roztomilými postavičkami. A nejaké "anime" bitky a výbuchy si tu tiež užijeme.
Hanebný pancharti (2009)
Nemôžem si pomôcť, ale toto zďaleka nie je taký skvost ako Pulp Fiction či Osem hrozných. Hoci herecká zostava bola parádna, predovšetkým hlavný sliziak v podobe Christopha Waltza. Horšia tarantinovka je už len to Auto-zabijak. No asi si to musím pozrieť viackrát ako ostatné snímky. A možno mi nesadlo ani zasadenie. Na túto tematiku mám radšej vážne filmy.
Zapomenutá země (2022)
Čakal som, že tento film bude niečo ako Maják. Ono namiesto čiernobieleho obrazu bolo akési zaoblené 4:3 a bol tu aj konflikt mladého so starým, ale na spomínaný film to nemalo. Na hviezdne obsadenie si moc nepotrpím, tak asi uškodilo cestovanie a priveľa postáv, ale zase pohľad na islandskú prírodu bol super.