Recenze (546)
Hrozba smrti (2024)
Prostě takovýhle filmy mi chybí. 80tkovej děj, nenudí až do konce a dokonce má i super kameru a akční scény. Na 5* to asi není, ale 4,5 dávám.
Bod obnovy (2023)
Ta herečka je příšerná. Skoro se na to nedalo dívat diky ni.
No Way Up (2024)
Nenudilo, ale je to tak moc nesmyslný, že za to se hvězdičky fakt nedávají.
The Beekeeper (2024)
Boze to je kokotina. Ayer chtěl svyho John Wicka. Chtěl, ale nemá ho, natočil klasickou Stanhamovku ale s naprosto stupidním scénářem. Rekl bych ze Ayerovi od Training day a Harsh times uz nikdy nic dobryho nenatoci.
Láska, stalking, vražda (2024)
Dobry ale mohlo to byt jeste trosku lepsi. Kazdopadne dobra svine
Sněžné bratrstvo (2023)
Kdyz pominu spoustu nesmyslů, tak to celkem šlo.
Silent Night (2023)
Je to jiný.....to ale neznamená dobry. V celym filmu se řekne 5 slov a od začátku do konce jedna nerealnost za druhou. Akce je fakt divná.
Oppenheimer (2023)
1* za výbuch 2* za hudbu . Ten film mě neuvěřitelně rozčiloval snad úplně vším. Herci, scénář, námět, 3 hodiny žvanění, přepínání černobílých scén, stopáž, nuda, nuda a zase nuda...Nejhorší Nolanův film. Poslední hodinu jsem neustále kontroloval kolik ještě času mi to veme.
Zabiják (2023)
Režie je prostě dokonalá. Cely film je krásně minimalistický. Detailni pohled do postavy a jeji propracované metodiky zabijáka. Práce s voiceoverem, hudební podkres, jednotlivé obrazy a kroky deje bez přeskakování zdánlivě nedulezitych pasáží dělá ze snímků v současné konkurenci jedinečný film. Chápu ale že někomu může k dokonalosti něco chybět....
Obchodníci s bolestí (2023)
Dobrý, ale filmy podle skutečný události jsou zřídka skvělý