Recenze (546)
Vesper Chronicles (2022)
Úžasný visuál, je jasné, že se jedná o nízkorozpočtový film, ale to jak vyobrazili svět je neskutečné. Samozřejmě podobnému světu by slušelo více peněz a lehce akčnější děj. Jinak musim uznat, že když člověk akceptuje ten Fallout svět a to, že se nejedná o Dunu, tak se celkem baví. Některé scény jsou ale zbytečně natahované.
Bullet Train (2022)
Velice zábavné, tak na 4,5*... místama to lehce tlačí na pilu, ale celkově vypiplaný scénář s božím castingem z toho dělá akční komedii roku. (možná posledních pár let, jelikož akční komedie většinou stojí za *****)
Top Gun: Maverick (2022)
1* strhávám za patos, jinak nelze moc vytknout. Pravej 90s feeling ktery jsem mel naposledy u předposledního Ramba.
Denní směna (2022)
2* za par povedených akčních scén. Jinak je to opravdu blbost a to mam velkou toleranci. Bohužel vtip a dej zde proste není.
Sandman (2022) (seriál)
Nemůžu jinak než plnný počet, jediná věc která mi na celém seriálu lehce vadí je ten homo nádech v některých epizodách. Každopádně pokud bych komix mohl přirovnat, tak nejspíše ke Constantine. Občas epizoda uteče mimo hlavní linku a celá se odehrává jinde, tyhle epizody krásně seriál obohacují, občas připomínají Black Mirror. Každopádně pro mně nejlepší seriál za poslední dva roky.
Predátoři (2010)
Viděno 5x.....asi tak :)
Predátor: Kořist (2022)
Po Predators s A. Brodym je toto druhy nejlepší ze série. Krásná příroda, rychle to odsejpá, indiáni, brutální fatality a přiměřená stopáž. Až na medvěda, celkem povedeny triky. Co dodat....jen tak dál.
Černý telefon (2021)
Moc pěkná jednohubka
Přátelé z dovolené (2021)
Po dlouhé době vtipná komedie. John Cena dokaže bejt neskutečně vtipnej.
Uncharted (2022)
Proč se to jmenuje Uncharted, nevim s hrou to nemá nic společnýho. Proč tam hraje Tom Holland, který se na tuto roli vubec nehodí, netušim. Proč je celý film prošpikovaný nelogičností a nesmyslností, netušim, ale když v závěru lítají lodě, tak už nelogičnost ani nemám sílu řešit. Vizuál celkově taky nic moc.