Poslední recenze (28)
Mrtví neumírají (2019)
Velká nuda, možná má film vetší skrytý smysl, ale já si k němu cestu nenašel. Ikonické herecké obsazení s vtipnými hláškami je fajn, ale zombie a akce na které by to mělo hlavně stavět, jako celek nefunguje. Za mě tu mámě určitě víc lepších takých počinů v tomto žánru.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Po zkouknutí Říše středu, jsem měl tolik myšlenek v hlavě. Jako proč, co, jak… Ale jednu věc jsem věděl hned, že tohle je nejhorší díl Asterixe a Obelixe. Jak česká filmová scéna postrádá kvalitní herce, tak to dokazuje i francouzská v tomto filmu. Jako nevím, jestli najdou někdy lepšího herce do role Obelixe a Asterixe než Depardieo a Claviera. A taky proto je 1 a 2 díl to nejlepší ze série. Chápu, vznik filmu, když Číňani většinu zaplatili a jeli si film podle sebe, ale ani Zlatan to nezachrání. V hrané verzi je Asterix konečná, ale v animované se jim ho daří držet naživu a taky by se na to měli zaměřit.
Nepřítel před branami (2001)
Nepřítel před branami patří do té slavné éry válečných filmů, kdy měl Hollywood tendenci vytvářet filmy s tématikou 2. světové války a taky to byly kvalitní kousky, které se zapsali do historie filmařiny, jako Zachraňte vojína Ryana, Tenká červená linie, Schindlerův seznam, Pianista a další. Moc se mi líbily kulisy rozbombardovaného Stalingradu jsou fakt perfektně udělané, hudba a herecké obsazení je taky povedené. Přiznávám, že pravdivý příběh o Vasilijovi Zajcevovi, není 100 % důvěryhodně zpracovaný a film si ho upravuje pro zaujmutí diváka, jako přidání německého odstřelovače Konigema, který zde plní roli hlavního záporáka, když nepočítáme Třetí říši, ale mě to nevadilo a film tyhle změny dělá výborně.