Recenze (34)
Avengers: Endgame (2019)
První půlka filmu psychologie, druhou perlí pupkatej Thor. Skvělý celkový dojem! Těším se na další Marvelovku..
Alita: Bojový Anděl (2019)
Dobrý filmek, zase trošku něco jiného. Možná tréšku moc emocí, ale s ženskou hlavní hrdinkou to jinak ani nejde. Jsem opravdu zvědavý na druhý díl..
Bohemian Rhapsody (2018)
Hmmm.. jo vcelku dobrý.. trochu jsem se nenudil, tak jo..
Smrtelné stroje (2018)
Bavilo, nezklamalo očekávání. Za mě dobrý až výborný..
Druhý tah pěšcem (1984)
Blbost a nuda !
Avengers: Infinity War (2018)
Super akce od začátku do konce. Vytknout můžu jen konec. Kurna, co bude daaal?
Pacific Rim: Povstání (2018)
Ale je, prostě roboti tam byli pořád a akce také. Nebylo to to pravé ořechové, ale nejhorší také ne. Troško páté přes deváté..
Statečné srdce (1995)
Skvělý film, není co dodat! Skvělý příběh, hraní na city, pravdivá událost. Gibson je borec. High five!
Ptačí teror (2016)
Klasické Béčko, no, vlastně to bych tomu i lichotil, možná Céčko? Ale jo, párkrát jsem se i usmál..
Thor: Ragnarok (2017)
Parádní pokoukání. Od začátku do konce jsem se nenudil, akcí moře a spousta dobrých vtípků. Mervelovky prostě best.