Recenze (106)
Sněhurka a lovec (2012)
nějaké triky a scény pěkné... ale jinak.... vůbec mě to nikaj nezaujalo. Možná bych se ani nedodívala, ale co kdyby se to nakonec ještě rozjelo....
Top Gun (1986)
no jo na tu dobu - super film, teď zpětně bych to asi nedala - ale "Maverick hlásí průlet" zlidovělo :D
Chlupatá odplata (2010)
to se prostě nedalo - cca 15 min - a to jsem se nutila chvíli dívat!!!
Děti moje (2011)
velké zklamání - ten film byl tak kritiny i diváky vychválený, že jsem byla zklamaná....
Sherlock (2010) (seriál)
do prvního dílu se mi fakt nechtělo - mám ráda klasiku, ale byla jsem opravdu velice mile překvapena. Nakonec jsem si hned pustila další a další díl - naprosto mě to pohltilo. Podařený seriál, hlavně ať si udrží úroveň. Jen tak dál!
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
České filmy moc nesleduju a nemám je moc ráda. Jsou tam pořád stejní herci, pořád se řeší režim... Musím říct, že jako oddychovka to nebylo špatné, nejvíc se mi líbil kamarád Ondřej Sokol. Určitě si to užil a role ho bavila - bylo to vidět :)
V peřině (2011)
mám opravdu ráda Lucku Bílou... ale tohle se prostě nedá....
Válečný kůň (2011)
ten film mě opravdu strašně zklamal.... je to slátanina...Kdyby ho natočil jiný režisér, nevěřím tomu, že byl se o tomto filmu vůbec někde psalo - rovnou by ho spláchli!
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
pro mě opravdu vydařený vtipný snímek....:-o))
Hudbu složil, slova napsal (2007)
průměr.... nic moc....