Recenze (2 052)
Happy Tree Friends 2 - Druhý chod (2003) (video kompilace)
Stejné jako u první série: Občas hodně nechutné. Většinou hodně zábavné:-)
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Občas hodně nechutné. Většinou hodně zábavné:-)
Dnes neumírej (2002)
Naprosto ulítlá a stupidní zápletka (což se u Bonda dá překousnout) a 50 letý Bond (to se nedá překousnout). Brosnana můžu a v Golden Eye byl super, ale roky nezastavíš...Tento díl neměl do odpadu daleko.
The Jerry Springer Show (1991) (pořad)
Bulvár. Nechutný, sprostý, odporný ale...zábavný:-)) Ruku na srdce, uživatelé čsfd, občas se podíváte.
Krajní meze (1995) (seriál)
Viděl jsem pár dílů (a některé nebyly špatné), ale nikdy mne tento seriál nechytnul natolik, abych se těšil na další díl. Průměr
Noc na Karlštejně (1973)
Nikdy jsem tento film nedokoukal do konce. Extrémní muzikálová nuda.
Princezna se zlatou hvězdou (1959)
Další klasika...Každý tuto pohádku zná, tak proč se o ní tady rozepisovat. Zíma je King:-)
Šíleně smutná princezna (1968)
Na tuto pohádku se vždy rád podívám. Klasika
Making 'Taxi Driver' (1999)
Parádní dokument s hodně zajímavými informacemi.
Můj soused zabiják 2 (2004)
Já osobně jsem čekal odpad, ale nebylo to nakonec tak hrozné. Ze začátku jsem se dobře bavil hlavně díky Willisovi a Perrymu, ale postupem času tato komedie ztrácí dech a mně přestala zajímat. Po shlédnutí bonusů jsem zjistil, že největší nositel humoru měla být postava Laszla. No nevim...Americkému divákovi asi stačí když postava mluví s neidentifikovatelným přízvukem a plete si zítřek s včerejškem (taková scéna tam vážně je). 2 hvězdičky jsou myslím akorát pro tento snímek.