Recenze (2 052)
Wednesday (2022) (seriál)
Paráda.
FUBAR (2023) (seriál)
Ani pilot jsem nedokoukal. Příšerně nudné. S láskou budu vzpomínat na True Lies.
Na místě činu: Texaská vražedná pole (2022) (seriál)
Fakt zajímavý. Netflix tyto dokumenty umí.
Hon na vrahy (2021) (seriál)
Fascinující. Děsivý. Hlavně B.T.K.
Šimpanzí říše (2023) (seriál)
Postupem času tomu začne docházet tempo...hlavně když máte nakoukané jiné dokumenty o šimpanzech. Ale i tak fascinující a krásně natočené.
Love (2016) (seriál)
Dobrý seriál, dobře napsaný, nevtíravě vtipný, dobře zahraný a včas ukončený. Hlavně to poslední se zas tak často neděje, takže "palec hore":-)
Hráči (2015) (seriál)
S každou další sérií ten seriál padá do hlubšího a hlubšího průměrů. V půlce 4. jsem to celé přestal sledovat úplně. Zajímavý zjištění pro mne ale je, že The Rock není tak hrozný herec jak jsem předpokládal.
Luther: Pád z nebes (2023)
Bez Elby by to bylo na 2 hvězdy. Hezká podívaná s mimořádně tupým scénářem.
Oppenheimer (2023)
Až do cvičného výbuchu v Los Alamos fantastický film na 5 hvězd. Pak to celé vyslýchání a komise...kompletní ztvárnění zápletky o odstavení Oppenheimera byla na mne moc zdlouhavá, nenapínavá, příšerně užvaněná. Ale celkově vzato velmi dobrý film. Nolanův problém je, že má tu laťku u mne nastavenou fakt dost vysoko:-)
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Neuvěřitelná pičovina. Pětiletý syn se ale královsky bavil:-)