Recenze (66)
Jste slabší, máte padáka (2002)
Jiří Lábus + Jiřina Bohdalová= legendy na zabíjení smíchu. Za mě 10/10😂.
Duna: Část druhá (2024)
No ty kráso.... bylo to......... dobré a taky velké a epické. Působilo to jako (trošku) větší Avengers: Endgame. Ten Timothée má sakra talent. I ta Zendaya má taky talent. Prostě fakt asi nejlepší sci-fi 21. století. Prostě víc epický než první díl. Za mě epických 9,5/10. Ps: kéž bych chtěl třetí díl.
Duna (2021)
Jelikož mám rád sci-fi filmy (jako třeba Avengers atd.). Tak jsem se podíval na další sci-fi film. A musím říct že to bylo....... dobré a epické. Prostě fakt dobrý film který byl trochu ve stylu Star Wars (nebo tak nějak). Za mě epických 9/10. Ps: Oscar Isaac v tomhle filmu vypadal dobře.
Kung Fu Panda 4 (2024)
"Skadoosh!" Přesně jak jsem očekával. Animák který (alespoň) oživí moje dětství. Chápu i nechápu ty kritiky přišlo mi to v pohodě film a za mě lepší než trojka. Postavy ať už staré nebo nové mi přišli v pohodě. Obzvlášť Zhen (ta liška). Po (panda) byl zase dobrej jako vždycky. Byl jsem alespoň rád za návrat starých záporáku. I když byli jenom pár minut a nebo když nemluvili. Hlavně jsem alespoň byl rád slyšet Miroslava Táborskýho jako Tai Lunga. Chameleonka (ta záporačka) mi taky přišla v pohodě. Ale její origin dával i nedával smysl. Ale byla to přesně nebezpečná postava pro Poa. Prostě bavil jsem se po dlouhé době. Za mě takových 8-8,5/10. Ps: Po s kloboukem a pláštěm vypadal cool + jestli bude pátý díl.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Tohle bylo naprosto dobrý. Ani to nepůsobí jako horor spíš na tak normální sci-fi film (stejně jako Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství). Tohle může být pro člověka co zná ty hry a nebo nezná ale užije si tenhle film. Za mě takových 7,5/10.
Madam Web (2024)
Další marvelovka od Sony (něco jako Venom). Chápu i nechápu to hodnocení. Přišlo mi to takový v pohodě film. Bylo to o jedni zdravotnice která má vlastně jednu schopnost a to tedy vidět budoucnost. Ten záporák byl něco jako temný Spider-Man. A ty tři holky mi přišli trošku v pohodě. Ale jsem zvědavej na další Sony marvelovky (Lovec Kraven a Venom 3). Za mě takových 6-7/10. Ale od Sony je lepší Venom.
Echo (2024) (seriál)
Tenhle seriál o Mayi Lopez/Echo (která se poprvé objevila v seriálu Hawkeye) byl naprosto dobrý a trochu drsný. Jinak dobrý seriál. A asi tak 2× lepší než Tajná invaze. Hlavně jak tam byla její rodina čili předci. Tenhle seriál celkově asi tak 8-9/10. Jinak jsem zvědavej na budoucnost jestli se Maya někdy zase objeví. Jinak tohle bylo naprosto dobrý, temný Marvelovský počin.
Co kdyby...? - Série 2 (2023) (série)
1. série seriálu Co kdyby...? byla dobrá. Ale stejně jako u Lokiho 2. série to vylepšila. Hlavně které epizody se mi strašně líbili byly: Co kdyby Iron Man havaroval u Velmistra + Co kdyby Kahhori přetvořila svět a asi nejvíc Co kdyby Hela objevila deset prstenů. 2. série celkově za mě 9/10. Ps: já asi nikdy nezapomenu na epizodu s Helou.
Co kdyby...? - Co kdyby... zasáhl Nejvyšší Strange? (2023) (epizoda)
Tahle epizoda tedy tohle finále bylo dobré. A ten návrat Kahhori se mi líbil. Epizoda za mě 7/10.
Wonka (2023)
Tenhle prequel o Willy Wonkovi byl magicky dobrý. Paul King (ten režisér) uměl dělat dobré filmy (Paddington). Tak udělal další dobrý film který jsem si fakt užil. Nemohl jsem se rozhodnout jestli dát 4* nebo 5*. Ale radši jsem dal 5* za to že to bylo fakt dobrý. Za mě magických 9,5/10. A po filmu mám chuť na čokoládu.