Recenze (172)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Myslim, ze jsem svoji toleranci ke “slow motion” zaberum vycerpal na nekolik let dopredu. Nudne zahrany i zapsany film s primitivnim a stokrat omletym pribehem, ktery nedokaze zaujmout v dnesni dobe opravdu nicim.
Pět nocí u Freddyho (2023)
Velká škoda toho ratingu, který filmu jasně škodí. MA by sedělo více.
Bod obnovy (2023)
Tady ta hvezda navic je zaslouzena za nadstandardni tuzemskou produkci. 70%
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Tvůrčí duo to opět dokázalo, protože toto je poctivé řemeslo každým coulem. Byť film ke konci lehce ztrácí na tempu a dynamice, stále se jedná o zatím to nejlepší, co musíte letos vidět v kině.
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
První povedená Marvelovka od Endgame. Gunn perfektně vybalancoval příběh, postavy i emoce. Za mě zábava jak se patří. 85%
Sharper (2023)
Byť lehce předvídatelná, tak příjemně svižná konverzačka, která uteče. 80%
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Epizoda 3 jako první silně vybočuje od předlohy, ale rozhodně k lepšímu. Horor a akci nahrazuje ždímání emocí a linka Billa a Franka funguje na výbornou.
Šílená noc (2022)
Je to naprostá hloupost...ale ona je to naprosto zábavná hloupost. Během několika scén jsem se opravdu od srdce zasmál a přímá reference na Sám doma stála za to. Velice příjemný "no brainer". 70%
Angličanka (2022) (seriál)
Slow-burner, který Vás od 3. dílu nenechá vydechnout. 85%
Prokletá romance (2022)
Velká bolest. Po velice příjemné pohádce, přichází naprosto zbytečné a křečovité pokračování, které nemá absolutně co říct. 40%