Recenze (172)
Pacific Rim: Povstání (2018)
Film, na který si 5 min po východu z kina v záplavě robotích filmů nevzpomenete. Přídavek mladé protagnostiky je už ohraný a akce až zbytečně osekaná, kromě posledních cca 15 minut...ani IMAX nedopomůže k výsledku. Po svižné a nápadité jedničce jsem čekal něco víc. 55%
Tomb Raider (2018)
Jakožto skalní fanoušek videoherní předlohy musím bohužel konstatovat to co místní kolegové - nepovedlo se. Oskarem ověnčená Alicia byla želízkem v ohni jakožto prolomení kletby videoherních adaptací. Místy hloupé a strohé sentimentální dialogy by se daly odpustit, ale snímek trpí převážně snahou držet se ke konci až moc při zemi a ze hry si většinou bere právě ty špatné momenty a ty pamětihodné nechává ladem. 50%
Rudá volavka (2018)
I přes vlažné přijetí kritiků, musím uznat, že jsem se ani jednou nepodíval při celkem dlouhé stopáži na hodinky a náramně jsem se bavil. Pokud čekáte akční jízdu ve stylu Atomic Blonde, budete zklamaní. Rudá volavka je konverzačním politickým thrillerem, který každá svižnější scéna dohání až k samotnému závěru. Jennifer Lawrence opět dokazuje, že zahraje všechno. Až se bude zase hledat protagonista Batmana, měl bych jeden nápad! 85%
Black Panther (2018)
Já jsem dost na rozpacích. Po charakterové stránce bez chyby, jelikož všem postavám je dáno rovným dílem. V čem tkví zápory? Místy nedodělané CGI, tlačení xenofobie a stupidní dialogy. Ach ty dialogy. Ve vyprávění příběhu to nebylo, ale chvilkama jsem měl pocit, že sedím v kině 7.2. a znovu se nutím do poslední kapitoly Anastázie a Christiana Greyových. 60%
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Chybí mi Emmerich! Jak se k takové blbosti mohli upsat Garcia či Harris? Tohle už zachází za rámec absurdity. Jestli tohle herci vydrželi hrát bez ztráty sebeúcty, tak zaslouží Cenu Michala Velíška za odvahu! 15%
Coco (2017)
Smekám před Pixarem, že se opět pustili do nové značky a k tomu všemu do jejich prvního hudebního animáku. Svižné, vtipné a originální! 85%
Nejtemnější hodina (2017)
Gary Oldman opět jednou dokazuje, že je to pan herec. Dvě scény mě až dohnaly k slzám jak byly silně a emotivně pojaté. Filmu rovněž prospívá, že zbytečně nezabíhá do zbytečných historických detailů, které mohly v tomto případě být spíše na škodu. 80%
Professor Marston & the Wonder Women (2017)
I přes všechnu snahu proniknout do tajů polygamie je snímek jen povrchní záležitostí, která nevystihuje zdaleka nic. Vznik postavy Wonder Woman je podán sice uvěřitelně, ale s příliš velkou lehkostí a nadsázkou. 60%
Já, Tonya (2017)
Okolo filmu je zbytečně moc povyku, ale i tak hlavní trio Robbie, Stan a Janney ukázali, že do dnešního Hollywodu patří každým coulem. 75%
Dej mi své jméno (2017)
...aneb jak natočit romantický film na úrovni! Call Me By Your Name je ukázkový příklad toho, že lze vyprávět příběh o dnes již ne takovém tabu křehce a krásně. 65%