Recenze (55)
Machři (2010)
Film, který postrádá příběh. Výborně!
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Totální šílenství.. Přesně tak jak to mám ráda..
Snílci (2003)
Krásné a perverzní...
Paranormal Activity (2007)
Kdyby byl celý film pouze konec, zvažovala bych plný počet.
Mazací hlava (1977)
Jsem guma... a Lynch je génius.
Nosferatu - Fantom noci (1979)
Sakra jsem se na tento film těšila. Bohužel přišlo velké zklamání. U dlouhých záběrů na podivnou krajinu či na tupě zírající lidi jsem pomalu usínala. Jediné co tento film u mne nakonec zachránilo bylo to, že jsem se vlastně skvělě pobavila, jen přemýšlím jestli jsem náhodou neměla pociťovat spíše hororové pocity s dávkou dramatu.
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Audrey Hepburn byla okouzlující a taky jediná co je na tomto snímku opravdu výjimečného a úžasného a vůbec. Samozřejmě byla okouzlující i její role. Možná bych dala plný počet ale já prostě občas nedokážu vystát tyhle neuvěřitelně dobré konce.
Poslední prázdniny (2006)
Na tento film jsem bohužel byla donucena se dívat a dopadlo to přesně podle očekávání. Film plný nechutného klišé a předvídatelý od začátku dokonce. Herecké obsazení katastrofální. A jak už zde bylo mnohokrát zmíněno, jediná opravdu vtipná věc, byl pohled na naše úžasné velehory.
Kašlu na lásku (2003)
Vcelku dobrá průměrná oddychovka s mým oblíbeným hercem, takže si nemám na co stěžovat. Jen ten konec s opravdu "šokujícím" odhalením mi moc po chuti nebyl.
Volver (2006)
Nemám moc co vytknout. Po všech stránkách výborné, avšak přece jenom ve mě film nedokázal vzbudit upřímné emoce. Chvíli jsem věřila že je jejich matka opravdu pouhý přízrak.