Recenze (71)
About Love (2005)
Vynikající první povídka, třetí taky hodně zajímavá, jen ta druhá celkovej dojem dost snižuje.
Americký zločin (2007)
Po V pasti a Juno další ukázka ohromného herectví v podání Ellen Page. Ostatní, především C. Keener a představitel malého Johnnyho, ji solidně doplňují. Stále neůžu pochopit, že nikdo z přihlížejících se nepokusil s tím nic udělat.
Andělé a panny (2007)
Vyloženě trapná komedie čerpající ze 3 až 4 povídek Dekameronu. Pasolinimu se nepřibližuje na vzdálenost pachu mých nohou(jj pár kilometrů). Jediný na co se dalo koukat byly nahaté herečky
Auta (2006)
Sakra,jak to ty Pixaráci dělaj, že všechny jejich dílka jsou naprosto dokonalý?
Benny a Joon (1993)
Skvělý soundtrack, především ale k dokonalosti se přibližující komický Depp
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Ach ty americký slaďákový konce. Jinak příjemná a místy hodně vtipná komedie.
Bosé nohy v parku (1967)
Škoda slabšího konce. Mohlo být o hvězdičku více. Téměř po celou dobu jsem se výborně bavil a usmíval.
Čarodějův učeň (2010)
Vím, že to je typická hollywoodská slátina se stokrát omletou zápletkou (musí se najít vyvolenej jedinec, kterej nevěří žvástům budoucího mentora, ten si ho získá dovednostmi a povahou →v půlce děje nebo později ztratí hl. hrdina víru v sebe sama a na konci zachrání svět. Jo a, nesmím zapomenout na atraktivní hrdinku, jíž okouzlí). Všechno je tu do puntíku splněno, ale navzdory všemu jsem se velmi dobře pobavil (a hlavně i nasmál). Dobrá volba, pokud je nálada na něco lehčího.
Dilema (2011)
Škoda, že jsem nebral vážně varování v podobě špatného hodnocení tady na csfd. Asi jsem nechtěl uvěřit, že velká jména (Howard, Connelly a Ryder) by mohla natočit blbost. Naneštěstí mohla. A napsal bych, že je to ještě horší než vyplývá z místního hodnocení.
Disturbia (2007)
Po zhlédnutí Okno do dvora jsem musel necelou hvězdu ubrat.