Recenze (11)
Želvy Ninja (1987) (seriál)
Srdcovka mého dětství!
Souboj Titánů (2010)
Nic jsem nečekal, takže jsem byl velmi příjemně překvapen.
Sám doma a bohatý (1994)
Tři hvězdičky z nostalgie na nezapomenutelného Kevina McAllistera...
Fantastický pan Lišák (2009)
Příjemná páteční podívaná a oddechovka. Výborně namluveno (např. George Clooney) a naprosto "fantastická" hudba! Ziggi za, ziggi zu...
Bouchači a bouchačky (2001)
Zvláštní film, pro zvláštní chvíli...
Milióny (2004)
Vynikající pohádka i pro dospělé, ikdyž né pro každého.
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Nejslabší filmové zpracování celé série!!! Chybí tam podstatné vysvětlení spousty situací, které se dozvíte jedině z knížky. Ach jo. Ale jinak je to fajn :-)
Princ slunce (1990)
Trochu zapomenuté B-čko. Když jsem je ale před nedávnem viděl, byl jsem nadšený. Akční oddechová komedie se skvělou Cynthií...
Jumper (2008)
Dávám tomu přesně 3 a 1/2 hvězdičky. Překvapivě příjemně strávený večer s tímto filmem. Stačí vypnout a začít relaxovat. Hop...
Pohyblivý terč (1996)
Je to jeden z nejlepších Dolphových filmů vůbec. Je pravda, že Dolpha mám rád sám o sobě, ale tento film má i dobrou atmosféru, příjemnou hudbu,slušnou akci a dokonce i "nějaký" děj (u Béčkového filmu to je co říct). Na filmu mě přitahuje něc dalšího, co již ale nedokážu dostatečně popsat! Pokud tedy nejste na Dolpha alergičtí, tak vřele doporučuju.