Recenze (132)
Toman (2018)
Skvělé z pohledu připomenutí poválečné historie, průměrné z pohledu filmového zážitku. Nebýt ale filmu, Tomana by znal zlomek těch, kdo ho znají nyní.
V hlavě (2015)
Mít tu šest, dám šest.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
viz autor Cival
Kód Enigmy (2014)
Nejlepší válečný film všech dob.
Terapie láskou (2012)
Danny Elfman je třída. Kvůli hudbě to skutečně stojí za to vidět. --- Je to film na druhé, třetí shlédnutí, teprve potom člověka chytne.
NON-STOP (2014)
Zajímalo by mě, proč se to jmenuje Non-Stop.
Dva dny, jedna noc (2014)
Šlo to stáhnout tak do 15 minut a děj ani vyznění filmu by neutrpělo. Druhou hvězdu dávám pouze za to, že se to dalo vydržet do konce. A za paní Marion.
Neznámý (2011)
"I remember how to kill you, asshole." :-D Pozoruhodný snímek. Škoda, že se snaží být příliš cool a místama to postrádá logiku.
Temný případ (2014) (seriál)
Dobré, dobré, ale určitě nikoliv převratné.
Přeber si to znovu (2002)
Není to tak hrozné, jak jsem čekal po přečtení zdejších komentářů. Příjemné pokračování příjemného filmu.