Recenze (618)
Nutné k přežití (2006) (pořad)
Seriál označený jako - Dobrodružný. Popis naprosto sedí. Beara Gryllse obdivuju. Jednoznačně můj nový hrdina :D
Hry s časem (2008) (seriál)
Neměl jsem možnost shlédnout všechny episody, ale i přesto mám dojem, že se dívám na revoluční počin :) Technoligie použitá v praxi tak jak ji neznáme :)
Poslední skaut (1991)
Bruce Willis a jeho podání Joe Hallenbecka je fantastické! :D Jeho nezapomenutelné hlášky dodává filmu grády :D Celkový dojem z filmu mi kazí mnohé kýčovité situace. Přesto určitě stojí za shlédnutí! :D
Zápisník jedné lásky (2004)
Ryan Gosling a Rachel McAdams mají kouzlo, které podle mě není oku viditelné. Ve srovnání s žánrově stejnými filmy o prsa lepší :P
Kmotr 1, 2, 3 (1992) (TV film)
Triologie o mafii, společnosti, Italech, Americe, kriminalitě, násilí, politicích, rodině, manželství, ..........
Sherlock Holmes (2009)
Megalomanské znaky Hollywoodu nechaly na tomto snímku stopy, ale to neznamená, že by ztratil na atraktivitě. Guy Ritchie dokazuje svou třídu. Neosherlockholmes stojí za vidění.
Most přes řeku Kwai (1957)
Bezesporu zajímavý film. Stávkující plukovník britské armády dosáhl svého. Bylo to k něčemu? :D
Legendy z Dogtownu (2005)
Film nabitý energií, mládím, zábavou. Soundtrack potěší svou "duchapřítomností" se kterou do "tenagerského" prostředí zapadá. Bazén a skateboard? YEAAAAAH :D
Tenkrát na Západě (1968)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů vůbec a chci ho vidět znova a znova a znova ... Claudia Cardinale :-* Nezapomenutelné(á)!
Amadeus (1984)
Život Wolfganga Amadeuse Mozarta v 160 minutách? NE! Pohled Antonia Salieriho jakožto největšího kritika, ale zároveň skrytého bezmezného obdivovatele „spratka“? ANO! Děkuju Miloši Formane za filmový zážitek.