Recenze (193)
Dokonalý smysl (2011)
Drama? Ne, jen ponuré a negativní. Romantické? Všechny světlé momenty jsou atmosférou filmu naprosto zabité. Sci-fi? No dobře, lidstvo mutuje. Vím, že neměli chuť, ale dělali nechutné věci. Neskutečně ploché, nepříjemné a ještě dlouho po shlédnutí zanechává velmi negativní a skličující pocit :(
Píseň moře (2014)
Mám teda pocit, že to tam snad všechno oddřela ta zvířátka, ale ke konci se už zapojili i lidé, tak snad bude i bez pohádkových bytostí na zemi dobře. Nádhera :)
Strážci Galaxie (2014)
Asi to byla parodie a něco parodovala zdařile, začátek slibný, ale velmi brzy mne začala nudit. Asi nejlepší z celého filmu byla závěrečná scénka tančícího stromku v květináči, bohužel.
TPB AFK - Příběh the pirate bay (2013)
Zajímalo mne to ze dvou důvodů, abych si konečně udělala pořádek v celé té šílené kauze a abych se něco víc dověděla o lidech a systému za TPB. Splnilo se mi obojí. Krom již zmíněné scény s vyčíslením ztrát se mi líbily i květiny, co sice nešly uhradit ze soudních výloh, ale byly nakonec po celém domě. Líbilo se mi, jak začali chápat politiku a využívat ji ve svůj prospěch spojením s Pirate party. Dost těm klukům fandím. Kdyby na ně stanovili kauci, věřím, že ji mají do hodiny. Možná byli první a snaží se z nich udělat exemplární případ, ale nebudou poslední. Nejde hodnotit film jako takový, je to dokument, musí se hodnotit i to, co je za tím, a za celek je jasných 5*
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Velké zklamání. Vlastně nevím, za co mu dávám ty tři hvězdičky, snad za nádherné scenérie a to, jak se snaží "doslovně" držet předlohy, možná za novinky z dalších Tolkinových děl. Ale ta roztahanost, ten americký a dnes snad vyžadovaný styl "akční komedie" totálně zabil. A to, 6e v3echno vykecaly a vykšlali se na náznaky a tajemno, co bylo v knize, to tomu nepřidalo :(
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Asi dost dobře nedokážu říct, proč se mi to tak líbilo, možná kvůli těm dvěma tak odlišným interpretacím, možná kvůli tomu, jak to bylo milý a nenásilný, možná kvůli Madeline Carroll, která se mi v tom filmu hodně líbila. Celkově mne ten film moc mile překvapil a je to jeden z těch mála, na které opravdu mám chuť podívat se po čase znovu. (90-95 procent :))
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Neskutečně jsme se nasmály a strašně příjemně nás to překvapilo, dokonce ani úžasný happyend to nezkazil. Spoiler alert: ************* Tak jsem celou dobu čekala, jak do příběhu zapadne Hana. To, že s ní začne chodit úžasný Jacob a budou mít vztah jako z pohádky by bylo nechutné klišé, nepřišlo!
Tančím, abych žil (2006)
Inspirováno skutečnou událostí a v hlavní roli Antonio Banderas, ale ani to to nevytrhne. Kdyby ti herci alespoň při tancování stáli rovně, když už nic jiného. A hromada klišé...no, těžké zklamání, a přitom myšlenka děsně pěkná, jen to provedení :(
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Já naprosto nechápu, že se všichni ti herci propůjčili k něčemu takovému. Je to naprosto nechutný počin plný klišé, vtipné momenty jsou v celém filmu sotva tři a dětem bych to raději nepouštěla, nejen kvůli slovní zásobě, ale kvůli zcela pokrouceným situacím i řešením.
Létající Skot (2006)
Film jsem objevila náhodou na čsfd. Kdybych si předem nepřečetla, že to bylo podle skutečné události, označila bych to za průměrný slaďák, sledovat to s vědomím, že něco takového se skutečně stalo, pro mne byl úplně jiný zážitek, třeba podpora manželky byla opravdu nečekaná.