Recenze (342)
Proč ženy zabíjí (2019) (seriál)
Rozhodne jeden z nejlepších seriálů, které jsem za poslední dobu viděla. Nalákala mě hlavně Ginifer Goodwin a samotné téma. Překvapilo mě, že je to sice komedie, ale poměrně temná, a hrozně mě to bavilo. Nejslabší linka byla rozhodně ta ze současnosti, obě linky z minulosti byly stejně napínavé. Musím říct, že jsem byla opravdu napnutá až do poslední chvíle, kdo vlastně koho zabije a jak. Jsem zvědavá, jak bude vypadat druhá řada.
Malá mořská víla (2018)
Me to fakt mrzi, ze to musim rict, ale byla to nuda. Zaujal me namet a herci, tedy William a Poppy, a ti byli ok, ale jinak to byloa dost desne. Scenar byl prostoduchy a cely pribeh proste nedokazal cloveka vtahnout. Skoda.
Aladin (2019)
Kresleného Aladina miluju, kvůli příběhu i písničkám, a hraná verze rozhodně nezklamala. Mou oblíbenou "Prince Ali" písničku jsem si užila, džin byl skvělý a líbil se mi i přidaný příběh Jasmine.
Švadlena (2015)
Wow. Tak tohle bylo hodně divný, ale taky úplně skvělý. Kate je úžasná jako vždy, film byl vtipný a smutný a kombinace toho se mi líbila.
Panství Downton (2019)
Jako milovník seriálu jsem byla naprosto nadšena. Rozbrečela jsem se už u úvodních titulků :D Musím přiznat, že chvílemi působil děj jen jakási nedůležitá omáčka, ale o to přece nešlo, abychom dostali nějaký zásadní zvrat, šlo o to, abychom dostali to, co na seriálu nejvíc milujeme, a to se stalo. Prostor dostala většina postav a dokonce přišly i nějaké posuny v příbězích postav, nějaká akce též nastala, ale hlavní byla atmosféra, denní život anglické smetánky i sloužících, malé i větší události. Konec je případně otevřený dalšímu pokračování, ale ne natolik, aby nemohl sloužit jako závěr.
Agent Carter (2015) (seriál)
Peggy Carter je zásadní postavou pro MCU a pro vznik samotného SHIELDu. Mrzí mě, že seriál měl jen dvě řady, protože byl skvělý. Výborná Hayley Atwell, dobové prostředí, odkazy na Kapitána Ameriku, camea Howarda Starka a boží Mr Jarvis a Daniel Sousa fungují jako recept pro jeden z mých oblíbených seriálů.
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Tenhle film už je pro mě klasika z dětství, baví mě stupidní situační gagy i camea známých herců.
Avengers: Endgame (2019)
Jsem nas***na. To je vse, co k tomu ted jedine muzu rict, abych spoilerovala jen minimalne.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Za to, že se královsky bavím u seriálu o autech, přičemž mě auta vůbec nezajímají, musím dát plný počet hvězdiček.
The Crimson Field (2014) (seriál)
Period drama a RIchard Rankin byly hlavní důvody, proč jsem se na tuto minisérii podívala. Hlavní hrdinka Kitty mi byla už od počátku protivná a už to nepřestalo, a samozřejmě skončila s jedním z mých důvodů :D Nejzajímavější postavy byly postavy Flory a jejího kamaráda zřízence, a ke konci mi dost přirostla k srdci tragická lovestory sestry Joan a jejího milého. Trochu mě mrzí, že nešlo o to, jak která z postav skončí, ale o to, co se dělo za první světové v průměrné polní nemocnic ve Francii. Řemeslně to bylo velmi kvalitně provedené, úvodní znělka chytlavá a celkově jsem ráda, že jsem se na to podívala, ačkoliv za opětovné shlédnutí to nestojí,