Recenze (99)
Užívej si, co to jde (2009)
Az na ten ponekud mekky konec, krasnej, typickej Woody, vtipny jak vzdycky, originalni jak vzdycky. Nezklame.
Donnie Darko (2001)
Vubec jsem to nepochopila, ale bylo to skvely.
Oni žijí! (1988)
Správně úchylné, správně parodické, vážné a zároveň krutá sranda. Takové hybridy mám ráda.
Bílá stuha (2009)
Brutálně dobré. A chytré.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
V momente, kdy ten borec vylezl z vody na zacatku filmu, bylo zjevne, ze to bude pruser. A taky ze jo. Idealni, kdyz chcete videt film, ktery paroduje sam sebe. Pak se na tom da i docela pobavit.
Domácí mazlíček (2008)
Ale jo, šlo to přežít..
Návrat do Modré laguny (1991)
Ano, snažit se umlátit rybu klackem ve vodě je opravdu nápad hodný tohoto filmu :-)
Pretty Woman (1990)
Těžko říct proč, ale tento film je prostě klasika a pořád se na něj dobře kouká. Logiku v tom těžko hledat..
Příběh služebnice (1990)
Je to neuvěřitelné, ale síla knižní předlohy dokázala utáhnout i tak nepovedenou adaptaci, jako je tahle. I přesto, že byla spousta věcí ve filmu oproti předloze změnena, Atwoodová je natolik literární bohyně, že její temná vize budoucnosti propujčuje neopakovatelnou temnou atmosféru i tomuto filmu. Ovšem nemůžu necítit lítost při pomyšlení, jak skvělý film z toho mohl být, kdyby to dostal do rukou někdo schopný.
Čarodějky (1990)
Docela roztomilé myšky. Jinak hrůza.