Recenze (291)
Psí vojáci (2002)
Mé GP! Hodně blbých hlášech, kvalitní masky a dost napětí, bavil jsem se královsky.
Green Lantern (2011)
Na povrchu hloupost, ale uvnitř sympatické! I když jsem se smál dialogům, tak jsem Halovi musel fandit, protože myšlenka vůle nad strachem se mi hodně líbila a navíc je Ryan fakt sympaťák.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Stejné zklamání jako první čast. Tam, kde má nastat něco epického je jen marketingová potřeba nahrnou efekty, aby to vypadalo fajn. Nikdo se už ale nepozastaví, že tomu filmu chybi duše!
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Jack Sparrow to nezáchrání. Chybí tomu zajímavé charaktery, chybí tomu dobrá akce a chybí tomu zručná režie. Pár fajn momentů, jako útok mořských pan, nezáchrání tak nudně a rutinně natočenou "podívanou".
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Po shlédnutí prodloužené verze se 5* prostě zapřít nedá. Film do sebe vtáhne už po úvodním prologu a člověk jen težko hledá chyby (občasný stříh - posun v ději), navíc fílm co má 220 minut a člověk nemá tendenci podívat se na hodinky, kdy bude konec ... to je samo o sobě nejlepší reputace!
Zrození Planety opic (2011)
Žadný extremní blockbuster, ale emotivně vyladěný film s parádním akčním zakončením. WETA se opět předvedla a Wyatt jen překvapil. PS: Povedené zakončení letní filmové sezóny!
Zdrojový kód (2011)
Ubihá to skvěle, ale po jaksi nemám potřebu se na to podívat znova a to je ta slabina. Nebylo tam nic moc co by mě nadchlo.
X-Men: První třída (2011)
Pro mě jednoznačně nejlepší díl série. Skvěle kombinuje akčnost třetího dílu a prokreslení postav a děj druhých x-menů. Občas jsou některé scény zbytečně rychle ukončené a trochu zamrzí zbytečná délka. 90%
Lidice (2011)
Hned na začátek je třeba pokárat tvůrce za zbytečnou délku a tak i zbytečné natahování osudů postav. Film je do půlky výborný a vše funguje na české poměry výtečně, problém nastává, když není po Lidické události už o čem vyprávět a děj se točí v kruhu ... čeká se jen na vyvrcholení, které už nemůže přijít. Luknár je senzační a Roden také!
Drive Angry (2011)
Guilty pleasure of the year! Parádní Cage a ještě lepší Fichtner, nahé ženské, násilí, létající kousky těl, DOKONALÉ káry ... prostě senzační Béčko.