Recenze (116)
Mrtvý les (1990) (amatérský film)
JUPÍ, JUPÍ, JUPÍ. To nejlepší nakonec. Vrchol absurdity se skvělým Hanákem a opět Švankmajer na pozadí.
Vychovatel ke strachu (1989) (amatérský film)
Jojo, tohle už je o něčem jiném. Dohromady se Švankmajerem už to šlape dobře, i když absurdně:)
Narozeniny v parku (1987) (amatérský film)
Hodně slabý trénink na následné perfektní kousky. No, nějak se začít musí.
Sklizeň (1992) (studentský film)
Jojo, FAMU prostě umí...
Mrtvý les a jiný bulšit (1990)
Jojo, opravdu nevyrovnané. Nebýt úvodu, byla by to čistá pětka. Film naprosto typický pro FAMU. Intelektuální libůstka od začátku do konce. Neobvyklé pokusy a do toho typické Švankmajerovinky a dílo s nezapomenutelným koncem je hotovo.
Na mě se můžeš spolehnout (2000)
Docela schizofrenní, na druhou stranu dost obyčejné:) Nijaký konec, nijaká zápletka, chudák podváděná těhotná žena.
Spáči (1996)
Opravdu nářez. Celkem nevinný žert pár chlapců končící rozsáhlým soudním podvodem. Bacon a Hoffman kralují. Člověk by měl skoro pocit, že je film podle skutečnosti, dobře konečného epilogu.
Dům s tichým barem (2000)
Tak tenhle film mě fakt mile překvapil, vůbec jsem nečekal tak zajímavou zápletku s takovým pro mě překvapivým koncem. Hezké.
Skřítek (2005)
Jojo Výlet na Karlštejn v delší podobě a s aktuálnímy tématy je prostě parádní. MIG 21 se hodí i se starými hity, sázka na osvědčené herce (Šteindler, Hanák, Kraus, Vávra) vychází a tak je to zase Tomův koncert. Trochu to zde čpí atmosférou Kouře, ale nijak to nevadí. K dokonalosti tomu schází možná trochu méně klišé a méně překombinovanosti.
Četník ve výslužbě (1970)
Vtipnost a originalita je pryč. Trapné dialogy, na konci americká překombinovanost s bombou a vykradenost jiných dílů dělá tuto část série opravdu nejslabší. Díky bohu alespoň za pana Filipovského.