Recenze (1 500)
Alcatraz (2012) (seriál)
pěkný seriál dobře natočený ,škoda že už nebude 2.série.
Willy Fog na cestě kolem světa (1981) (seriál)
moc pěkný animovaný seriál, na který jsem se v dětství díval .
Tom a Jerry - Texas Tom (1950) (epizoda)
Klasický tom a jerry který neomrzí .
Šest dní, sedm nocí (1998)
příjemná oddychově dobrodružná/komedie
Rallye smrti: Peklo na zemi (2012)
tak máme tu pokračování ,sice je to na té stejné urovni jako 2 díl .Ale zato lepší závody v poušti .
Terapie láskou (2012)
Skvělé herecké obsazní : Robert De Niro,Bradley Cooper,Jennifer Lawrence .Pro mě komedie roku.
Nespoutaný Django (2012)
Režisér Quentin Tarantino natočil parádní westernový film.Herec Christoph Waltz si oscara určitě zaslouží .Jeho role byla prostě skvělá.Leonardo DiCaprio měl parádní vedlejší roli spolu s hláškujícím hercem Samuelem L. Jacksonem ta jeho role neměla chybu.A co bych jěště podotknul tak na parádní hudbu ve filmu.Za mě 10/10 = 100% .
Forrest Gump (1994)
Pěkný snímek.Běž Foreste běž a tak utíkal.
Trosečník (2000)
Nádherný snímek Hanks svoji postavu zahrál dokonale .Sice ve filmu málo slov a žádná nuda ..Bravo Robert Zemeckis.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Režisér Tim Burton natočil moc pěkný hororový muzikál.Ďábelský holič je parádní kousek .Helena Bonham Carter svou postavu zahrála dokonale .