Recenze (626)
Fantom (1996)
Fantom je mozno nechcene , ale aj napriek tomu taka amaterska uletena zabava ktora divaka urcite neurazi a celkom pekne pobavi
Chicago (2002)
Je to pekne stylizovany a nadpriemerny muzikal s krimi zapletkou , ktora sa sem pekne hodila a kvalitny scenar , ktory film dostal do ineho levelu
Malí rošťáci (2006)
Filmy ako tento patria medzi tie od ktorych vobec nic necakam . Je to taka pohodov avec , na ktoru sa celkom dobre pozeralo tu hodinu a pol a miestami to aj celkom pobavilo . Je to taky film na doobedne nic nerobenie
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Zvrhlejsie a uchylnejsie ako prvy diel , no aj o dost zabavnejsie
Veselý prachy (2006)
Chavy Chase patry k mojim oblubencom a jeho filmy mam rad . No aj napriek tomu Funny Money su len podpriemernou komediou , ktora sa sice da dopozerat , ale fakt len raz . Je skoda ze v poslednej dobe nenatocil nejaku kvalitnejsiu komediu v ktorej by si zahral hlavnu ulohu . Dufam , ze sa este niecoho zabavneho od neho dockam
Pod ochranou státu (2002)
Nejedna sa o ziadnu pecku , ale ratajuc s tym ze tento film ani nemal vopred ziadne velke ambicie , tak vobec nenudi a dobre sa nan pozeralo .
Mrazivá vášeň (1992)
Aj napriek nizsiemu tunajzsiemu hodnoteniu , sa mi tento triler pacil a v ramci zanru splnil to co mal .
Nostradamus (1994)
Strasna nuda a nic viac
Red (2010)
Filmova lahodka , ktora sa urcite neda povazovat za nejaku beznu akcnu komediu akych je kopec . Neskutocne sympaticke postavy a kazda z nich je uplne inak vynimocna . Willis konecne ukazal ze je este stale ten skvely tvrdak , ktory dokaze mladsim kolegom nadherne nakopat riť a prvu polovicu filmu mu velmi pekne sekundovala M.L.Parker , Malkovich jednoznacne najdokonalejsi psychopat - a fakt sa neho pozeralo viac nez dobre , H.Mirren ako byvala agentka , ktorej to fakt pristalo a nakoniec Freeman a jeho slabost na opatrovatelky . Velmi dobre sa na to pozeralo a urcite sa k tomu coskoro vratim
Čarodějův učeň (2010)
Skvela zabava , ktora nenudila ani chvilu ci uz akciou alebo paradnymi hlaskami