Recenze (48)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
proč ten debilní konec???
Vdáš se, a basta! (2007)
Otřesně otřesné
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
LEGENDARY!!!
300: Bitva u Thermopyl (2006)
nádhera... audiovizuální stránka je prostě dokonalá, pohltí vás natolik, že ani moc nevnímáte poměrně jednoduchý příběh, plný leckdy v jiných filmech trapně vyznějících hlášek, typu "mé ženě dej jen toto, vše podstatné už bylo řečeno..." , tady to společně s klasickými responsa laconica všechno prostě působí neskutečně cool...
Dobrý ročník (2006)
předvídatelný, ale přesto krásný a pohodový film
Bezva vejška (2006)
jak že se jmenovala ta vysoká? S.H.I.T. ? jo přesně tak...úplně na hovno tento film!
Ulice (2005) (seriál)
původně jsem dal 3, párkrát jsem to viděl a nebylo to tak blbý, z přibývajícími díly je to čím dál blbější a jak tak koukám na zdejší hodnocení tak nejsem jediný...
Sněžní psi (2002)
bleee, už nikdy nepůjdu k zubařovi
Horákovi (2006) (seriál)
trapný odvar step by step...
Prázdniny (2006)
ničím nepřekvapí, na lásku nebeskou zdaleka nemá, ale i tak potěší a sem tam se zasmějete