Recenze (59)
Rodin (2017)
Je dobré si uvědomit , že za svůj život spáchal 30000 soch a jeho příběh je o posedlosti a sexu a posedlosti. Camille byla vyjímkou kdy věřil , nebo si namlouval , že by mohl milovat. Asi nemohl , protože jeho láska , vášeň a víra jsou vyjádřeny v kameni.Dávám tři , protože film se jen okrajově zabýval jeho tvorbou a vyzdvihl to méně podstatné v jeho životě - Camille . I když je to často to jediné co o něm lidé vědí.
Bu neng shuo de mi mi (2007)
paráda
Vraždy podle Jidáše (1999)
ještě že to byla kulisa při vaření - hrozná blbost
Všechno nebo nic (2017)
Co vlastně hodnotím? Dílko ve stylu Rosemunde Pilcher s prvky českého humoru . Někdo může říci odpad ale pro ženy co už nejsou teenky to může být potěšení . Love story jak vyšitá. Z tohoto pohledu bych dal I pět , ale postavy osudových mužů developera a doktora nebyly počeštěny a působí divně .
Lovci stínů: Nástroje smrti (2016) (seriál)
ha ha ha Verbal to tak hezky verbálně vykreslil že to musím vidět . Uložto máš to?
Temné stíny (2012)
Viděl jsem to podruhé a královsky jsem se bavil . Parádní pohádka pro dospělé . Patos Barnabase nemá chybu .
Trapný padesátky - Zrození (2017) (epizoda)
nehodnoťte umění , tohle je sitcom , český sitcom , česky milá prdel vy zapšklí intoši
Sedum (1990) (studentský film)
chechtám se jak cvok kde to bylo že mě to minulo
Temná věž (2017)
řekl bych natočeno pro 11-13 let a z tohoto pohledu dobré .Wacoslav1 to vystihl.
V paprscích slunce (2015)
A jste si jisti že se nám neděje totéž jen trochu více sofistikovaněji?