Recenze (525)
Motel smrti (2007)
Napětí postupně vzrůstá, všechno je na nejlepší cestě dostat mě k urychlené výměně prádla z těch všech lekaček a pak se to zastaví, proběhne nějaké hororové klišé a najednou je konec. Shlédnutí ale nelituji, to zase né.
Já, padouch (2010)
Já prostě ty nové animované filmy, kde si najdou to své děti i dospělý žeru. Co ovšem stojí za zmínku je výborná hudba.
Patrick (1978)
Ve stejném roce vznikl i film Dotek Medusy s velmi podobným námětem a o nějakým důvodu pro srovnání nemůže být ani řeč. Napínavé tu mohlo být pouze očekávání, zda-li se hlavní hrdinka v některé scéně svlékne a hororové snad jedině prapodivné postavy a jejich kukuče. Pro pár ve světě filmu ojedinělých scén to ovšem za shlédnutí stojí.
Boot Hill (1969)
Když slyším o herecké dvojici Bud Spencer a Terence Hill, představím si okamžitě komediálně laděný film, což mi tady chybělo, ale na druhou stranu jsem se namlsal klasického westernu, kde pro humor zbývá místa pramálo.
Černá smrt (2010)
Syrovější pohled na středověk, ve kterém se nepohybovaly nažehlené postavy, ale lidé z masa a kostí a někdy i bez kostí a masa.
Riskantní podnik (1983)
Velice příjemná komedie, která mě neurazila a nejednou motivovala k tomu, abych rodiče vystrnadil z domu a pak se zmohl akorát na uspořádání většího mejdanu s trochou těch holek :-)
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Rozkošně a s nadhledem jsem se nechal vtáhnout do věčných neshod dvou pohlaví, které téměř každý zažívá dnes a denně a o to víc se dokáže zasmát trablům těch druhých :-)
Nástrahy velkoměsta (1984)
Nezapomenutelná a neopomenutelná záležitost.
Hlava-22 (1970)
Přenesení na plátno proběhlo bezchybně, ale tentokráte se má fantazie z tou filmovou tak nějak neshodla na sto procent.
Symbol smrti (2007)
Zase jsem se nechal nachytat neodolatelnou upoutávkou, ach jo a já se tak těšil…