Recenze (99)
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Grindhouse + Robert Rodriguez + Rose McGowan = plný počet. Není nic lepší než si to pustit na dobrou noc. Jinak failm bomba a nevytkl bych vůbec nic. GR8
Lemonade Mouth (2011) (TV film)
U mě dobré. Pohodová oddychovka. Velké překvapení a dokonce jsem se bavil. Disneyovek se mi to často nestává. To je za +.
Pomsta (1990)
Dle mého nedoceněny film. Herci, příběh dobrý. Kupodivu nekončí Happy endem, což se jenom tak nevidím. Je to drsné, krvavé a smutné. Očekával jsem jiné zakončení, ale je pravda, že s dobrým koncem by to už byl převar. Takže může to zůstat tak.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Super díl, po jedničce opravdu nejlepší. Dobrá akce, starý team a nabušená auta. Pro mě nonstop nálož a tak to má být. Pokud bude další pokračování, třeba si Justin vyslouží lepší známku než současné 4*. Konečný verdikt? Approved
Zelená míle (1999)
Jsem asi divný, ale nijak zvlášť mě to nezaujalo. Ale dám tomu nějaký čas a pak se uvidí.
Lucky Girl (2001) (TV film)
Super výkon, dobré téma. Doporučuji.
Bojíte se tmy? - Série 6 (1999) (série)
Když jsem byl malý, opravdu jsem se u některých dílu dost bál. Teď po mnoha letech spíše pobaví. Ale i tak na tento seriál bude opravdu rád vzpomínat.
Rosalinda (1981) (seriál)
Klasika. Jedna ženská, kolem které se točí úplně všechno.
Incantesimo - Okouzlení V (2002) (série)
Děs běs
Divoké kočky (2000)
Jedna za herečky, druhá za songy a třetí za za hlášku s kojotem. Zbytek? Průšvih.