Recenze (2 779)
Nedotknutelní (2011)
Toto ma proste dostalo. neskonale. Svojím humorom, pohľadom na život, veselým i smutným vyžarovaním.
Maurice Richard (2005)
Vynikajúci film o jednom z obrovských legiend svetového hokeja. Maurice "The Rocket" Richard je proste fenomén ( a to nielen svojej doby).
Zpátky ve hře (2012)
Eastwood ala nevrlý vyhladávač talentov s britkým jazýčkom a jeho rozkošná (filmová) dcéra Adams ( Xmilden ja bych se s ní líbal docela rád..:O))...). Príbeh je síce ako stokrát omieľaná predloha....ale s Estwoodovským prínosom má svoje kúzlo a dokáže zaujať.
Lovec mozků (2009)
Zprvoti som váhal, či vôbec zhliadnuť tento snímok a som rád že som mu šancu dal. Mal niečo do seba. Akurát záverom som bol máličko sklamaný, pretože som čakal niečo viac extra.
Crawlspace (2012)
Nevýrazné, nepresvedčivé, a dejovo poslabšie. Celé to pôsobilo nedostatočne a nedotiahnuto. Ale našlo sa niekoľko dobrých zábleskov....
El habitante incierto (2004)
Tak nejako podivuhodne dobré, poprepletané, atmosférou podmanivé.
Would You Rather (2012)
Would you rather je síce námetovo dobre vymyslený....avšak dole ho zráža neskutočná predvídateľnosť a poniektoré "neohrabané" scénky. **/***
Insensibles (2012)
Insensibles mal svoju atmosféru, tajomstvo, i príbeh ktorý sa pomaličky vo vás usádza a intenzívne vás hlodá.....avšak mal až príliš veľa nedokonalých miest, a tým najväčším bolo vyvrcholenie a záver,...nasilu sa snažiac byť dojemný, a vlastne z tajomného hľadiska slabý.
Blood and Bone (2009)
B-čko ako vyšité, ale kvalitné. Príbehovo jednoduché a nevýrazné, napriek tomu svižné a akčné.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Asi som čakal niečo viac premyslenejšieho, či scifi extravagantnejšieho...A tak ma potešil najmä záver - spôsob akým bol film ukončený.