Recenze (308)
Na plný plyn (2003)
Velmi naivní, béčkový a jednoduchý příběh, ale ta "vozítka" a záběry z tratí včetně Le Mans stály za to...
Na plovárně (1998) (pořad)
Nejpovedenější z "Plováren" byla z mého pohledu ta s Robertem Redfordem nebo Johnem Cleesem...
Na vlásku (2010)
Písničky ve filmech (včetně animovaných) zpívané postavami pro mě byly, jsou a budou vždy utrpením, ale tahle pohádka se opravdu povedla... Animace, akční scény, vtip, hudba i chameleon...
Na vlásku šťastně až navěky (2012)
Neskutečné vtipné sólo pro Maxima a Pascala... Jedním slovem: VYNIKAJÍCÍ!
Nebezpečná metoda (2011)
Zatím nejslabší Cronenbergův film... Michael Fassbender jako tradičně bezchybný, z Keiry se pomalu začíná stávat herečka (jen s tou vychrtlostí by už měla konečně něco udělat)... První třičtvrtěhodina zajímavá, ale zbytek byla jedna velká nuda...
Nebezpečný cíl (2008)
Jasně, není to žádná filmová pecka, ale vidět se tohle "béčko" dalo. Hrát v tom Seagal nebo jiný ze skoro zapomenutých "herců", dostal by film určitě vyšší hodnocení, ale u herce kvalit Nicolase Cage se vždycky bude očekávat, jestli si vzpomene, že ještě umí hrát a vybírat si lepší filmy...
Nějak se to komplikuje (2009)
Nějak se to nepovedlo... Nancy Meyers staví příběh na podobné šabloně jako Mamma mia, jen bez písniček od ABBA... Doufám, že se tak skvělá herečka jakou Meryl Streep je, nehodlá zaškatulkovat do "komedií" podobného ražení...
Neobyčejný Odd Thomas (2013)
Nenápadný, příjemně vyprávěný filmík s duchy a démony, který mě mile překvapil a potěšil... Sympaťák Anton Yelchin a tradičně skvělý Willem Dafoe...
Neřízená střela (2010)
Naprosto přesně to vystihl autor nejvtipnějších komentářů na ČSFD, u mě je to jen o jednu hvězdu méně...
Nevědomí (2013)
Po dlouhé době ryzí sci-fi, které mě pohltilo svým vizuálem, příběhem, podmanivou hudbou a slušnými hereckými výkony... Po skvělém Tronovi tímto dílkem Joseph Kosinski potvrzuje vstup mezi režisérskou elitu v daném žánru...