Recenze (308)
Raubíř Ralf (2012)
Neskutečně povedený, originální a vtipný animák na který dohlížel jeden z velikánů tohoto žánru...
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hned na začátek: Peter Jackson je Mistrem svého řemesla, tleskám mu vestoje a smekám klobouk až k zemi... Opět to dokázal a já měl konečně možnost se vrátit na milovaná místa a poznat nová, kterými hrdinové v prvním filmu putují... Byla radost zase po letech vidět na "plátně" Gandalfa, Froda, Bilba (jak skvělého starého tak i neméně vynikající mladší verzi), Galadriel, Gluma a další známé postavy Prstenové trilogie... K tomu brilantní hudba, kterou má i zde na svědomí Howard Shore... Jediné mínus je to, že na Šmaka se bude čekat až do prosince a na Tam a zase zpátky ještě o rok déle. Už aby tu byl alespoň Director's Cut pana režiséra... ******
Sedm psychopatů (2012)
Zatím největší zklamání tohoto roku... Víc k tomu ani nemám co dodat...
Rebelka (2012)
Opět neskutečně zvládnutá práce chlapíků od Pixaru... Vizuální stránka bere dech a konečně někdo dokázal udělat běžícího koně opravdu jako běžícího koně a ne jako "poskakující loutku"... Celkové hodnocení: Opravdový a nefalšovaný zážitek...
Temný rytíř povstal (2012)
Tady není co řešit... Opět filmová událost gigantických rozměrů - bezchybné zakončení trilogie a to přesně podle mých představ... Nejlepší film roku 2012...
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Oooops! Další ze slátanin, u kterých si divák klade otázku: "Který slaboduchý nesvéprávný jedinec do tohoto paskvilu zainvestoval???" Příště se dozvíme čím byl ve skutečnosti J.F.K. ??? :-)
Madagaskar 3 (2012)
Začátek mě vyděsil kvůli několika WTF momentům, ale postupně se "trojka" dostává do starých dobrých kolejí, na které jsme zvyklí, takže parta newyorských zvířat opět zabodovala...
Lov lososů v Jemenu (2011)
Moon (2009)
Moon je neskutečně povedený debut režiséra Ducana Jonese a zároveň hereckým koncertem Sama Rockwella...
Ve stínu lebek (2011) (TV film)
Velmi zajímavý a poutavý dokument... Škoda jen, že nebyl o něco delší...