Recenze (308)
Hvězdný prach (2007)
Od tohoto pohádkového dobrodružství jsem opravdu nic moc nečekal, ale výsledkem jsem byl mile překvapen... Velmi příjemné osvěžení, které žánr fantasy potřeboval jako sůl...
Chceš mě, chci tě (2009)
Nečekal jsem nějakou pecku a možná právě proto jsem se pobavil...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
V rámci možností a okolností celkem povedené dílko režiséra Terryho Gilliama se skvěle zahranými postavami - v podstatě všech zúčastněných... A jedno velké Sbohem nepřekonatelnému Heathu Ledgerovi...
Immortal (2004)
Dodnes jsem si myslel, že největší "halušky" postihují George Lucase, ale vidím, že Enki Bilal ho drtí na celé čáře... Uf !
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Můj nejoblíbenější film z celé série... Akce, napětí, honičky, humorné scény, vtipné dialogy s taťkou Henrym a k tomu skvělý příběh, ve kterém Indy opět nakopává zadky náckům... Ryzí zábava, která naprosto splňuje mé představy o dobrodružném žánru...
International (2009)
Další jeden z mnoha "thrillerů", které nenadchnou, ale ani nijak neublíží...
Interview (2007)
Slušně natočená komorní konverzačka se skvělou Siennou Miller...
Invictus: Neporažený (2009)
Clint Eastwood opět předvádí svoji extra třídu mezi režiséry. Skvěle vybraný příběh (ostatně jako vždy), velmi kvalitně obsazený a precizně natočený film se sportovní a politickou tématikou, s myšlenkou a také spoustou vtipných momentů... Bravo Clinte, jen tak dál...
Iron Man 2 (2010)
Pokračování jak má být... Tony Stark pořád ve skvělé formě, "Trubka" Jarvis, a okouzlující Pepper Potts - všichni zpátky... Parádní záběry z Monaca...
Jack a obři (2013)
Povedená pohádková fantasy páně Singerovic se spolehlivým Ewanem... Jedno větší mínus ale má - toho typa co prudil Granta v komedii O klukovi...