poster

Český sen

  • anglický

    Czech Dream

Dokumentární / Komedie

Česko, 2004, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • 3DD!3
    *****

    Pro mě důkaz jak jsou někteří lidé ubozí. Zároveň jsem ale strašně rád, že se najdou borci, kteří se snaží s lidskou omezeností něco udělat. Něco je naučit (těch co to pochopili bez nasraných hemzů bylo ale bohužel dost málo). Ukázat jim pravdu, probudit je a takové ty kecy. Reklama je něco, co může sloužit i ovlivňovat. Ale je to pořád jenom reklama. To, že je udělaná kvalitně neznamená, že by se nad ní nemělo přemýšlet. Z hlediska režie je to špica, kluci nejsou zaujatí nenadržujou si (moc), možná ten konec je zbytečně zkratkovitý.(8.10.2011)

  • Smok
    ****

    Reakcie opýtaných ľudí na uliciach na to, aký majú oni sen typu: "Nooo, tak ty peníze, hlavně víc peněz, taky dovolená a ňáké to bydlení společné, noooo." Tak takáto vzorka ľudí potom chodí v sobotňajšie doobedia otvárať imaginárne hypermarkety. My ostatní sedíme vtedy na pive a potom sa na nich v takýchto dokumentoch smejeme :))) Príde mi ale dosť nefér od tvorcov, aby si zobrali na takýto počin peniaze z grantu z ministerstva, ktoré mohli byť použité na zmysluplnejšie veci a nie napchaté do vrecák reklamným agentúram. A asi nešlo o 5 korún. Proste vydrbali s každým a pekne sa zviditelnili, čo viac môže priemerný študent chcieť?(21.10.2008)

  • Morien
    *****

    2009: Už to tak je zakořeněno v lidské přirozenosti, že mladší lidé se strašně rádi smějí těm starším, že jsou ještě mladí a chytří a lepší a bystřejší a tak. Tento film je pro ideální platformou, ba co víc! - on dává příležitost i starým lidem smát se mladým lidem a mladým lidem smát se mladým lidem a tak všelijak podobně. Ovšem když si třeba představím, že všichni lidé, kteří běželi přes očividně nezastavěnou a k nakupování neupravenou louku za vidinou levně získaného prášku na praní, mají volební právo a svou volbou aktivně rozhodují o tom, kdo bude řídit naši zemi, nějak mě ten smích přechází. --- 2014: Zajímavý poznatek - dnes jsem se při projekci filmu rozbrečela kvůli tomu, že je lidská zkušenost/znalost/moudrost nepřenosná.(20.7.2009)

  • Foox
    **

    Skvělý nápad, u kterého je na místě ocenit odvahu i nemorálnost/zlost tvůrců. Na druhou stranu evidentně idea zásadně převyšuje talent i provedení, které spíše balancuje kolem průměru, i díky znatelné dávce štěstí. Z různých rozhovorů přímo sálá velká inspirace Michaelem Moorem, jenže na rozdíl od něj, oba čeští dokumentaristé vychází z většiny dialogů jako poražení, kterým se nepovedlo z vybraných objektů udělat blbce. 50 %(11.3.2016)

  • TeeAge
    ****

    || Scenár: Vít Klusák, Filip Remunda | Hudba: Varhan Orchestrovich Bauer | Produkcia: Vit Klusák, Filip Remunda | Distribúcia: Bonton Film, Taskovski Films, Centrum Českého Vieda | Štúdio: Česká televize, FAMU, Hypermarket Film, Studio Mirage, Barrandov Studio, CinemaSound, Brickbox Digital Media | Rozpočet: 19 miliónov CZK | Tržby: ? $ || Epos na odzrkadlene skutočnej sily medií a reklamy. A to českým autorským týmom. Otázkou zostáva, či to bolo etické... Ale kým nevyskúšaš, nevieš :D(30.9.2011)

  • - Miroslav Grebeníček si u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání stěžoval na účast České televize v projektu. (dinamit_1)

  • - Zřízenci Českého snu napočítali v den slavnostního otevření hypermarketu (31. května 2003) cca 4280 zákazníků. Ještě v osm večer se na parkovišti otáčelo každou minutu zhruba šest aut. (duklak2)

  • - Text k písni složil Tomáš Hanák. (sator)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace