poster

Český sen

  • anglický

    Czech Dream

Dokumentární / Komedie

Česko, 2004, 90 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • DaViD´82
    ****

    Být přítomna větší konzistence vyprávění, tak šlo o dokonalou záležitost. Takto jde pouze o zajímavý a místy opravdu vtipný pohled na dnešní svět reklamy. Překvapivě nejslabší částí je ta závěrečná se samotným otevřením Českého snu. Naopak ty předcházející části kdy se díváme pod pokličku toho jak se dělá a připravuje reklamní kampaň jsou skvostné. Rozhodně zajímavý počin na našem dokumentárním poli, který vzbuzuje značnou kontroverzi ač překvapivě vůbec kontroverzní není.(4.6.2004)

  • gogo76
    ****

    Pobavil som sa dobre. Naletieť na leták je v pohode, pokiaľ v ňom nie sú prestrelené ceny, čo v tomto prípade asi boli. Dostal ma ale rybár, ktorý tu bežne v okolí chodí na rybačku a na "slávnostné otvorenie" iba odbehol. To mu nebolo podozrivé, že sa na lúke objaví "budova" len tak, zo dňa na deň? Nabudúce v pohode naletia znova, hlavne tí, ktorí vykrikovali, že už nenaletia...Tí sú najpažravejší... A ako by to dopadlo na Slovensku? Do bodky rovnako. Skvelý nápad, skvelý a poučný dokument. 80%.(6.10.2011)

  • Ruut
    ****

    S tímto projektem je často připomínána jedna jediná otázka. Proč to celé vůbec autoři natočili?! Vypovídá Český sen objektivně a celoplošně o české mentalitě? No tak na půl. Celá kampaň kolem Českého snu byla jednoznačně směřována na lidi s nižší kupní sílou - tzv. "lovce slev". Určitě tento film nevypovídá správně o češích jako národu , ale o určité sortě lidí. O lidech, kteří se chovají naprosto stejně ať jsou to Češi nebo třeba Španělé, či kdokoliv jiný. Já osobně se celkem dost pohybuji v prostředí marketingu i umělecké svéře. A můžu odpřisáhnout že +/- ti stejní lidé co přišli na Český sen by přišli kamkoliv jen aby dostali zdarma bonbonieru, několik jogurtů nebo 200Kč. Dokonce jsem poznal i několik notorických flákačů a lovců slev, se kterýmí se díky své profesy často setkávám. Z tohoto hlediska se mi Český sen jeví jako takové humorné zdokumentování chování právě této vrstvy lidí. A podle reakcí autorů projektu Remundy s Klusákem bych si tipnul že oni sami netušili jak to může dopadnout a nebyli si úplně jistí jak přesně vypadá ta jejich cílová skupina obětí. Co tedy zbývá, když tento film není nijak komplexní výpovědí o nás Češích? Zůstává tu zajímavý a svižně natočený pohled do zákulisí tvorby marketingu. Hezkých 70%.(19.2.2007)

  • Superpero
    ***

    Nejvíc mě na tomhle filmu potěšilo a překvapilo kolik lidí to ještě dokázalo vzít s humorem a nenaštvat se.(7.9.2005)

  • TeeAge
    ****

    || Scenár: Vít Klusák, Filip Remunda | Hudba: Varhan Orchestrovich Bauer | Produkcia: Vit Klusák, Filip Remunda | Distribúcia: Bonton Film, Taskovski Films, Centrum Českého Vieda | Štúdio: Česká televize, FAMU, Hypermarket Film, Studio Mirage, Barrandov Studio, CinemaSound, Brickbox Digital Media | Rozpočet: 19 miliónov CZK | Tržby: ? $ || Epos na odzrkadlene skutočnej sily medií a reklamy. A to českým autorským týmom. Otázkou zostáva, či to bolo etické... Ale kým nevyskúšaš, nevieš :D(30.9.2011)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace