Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Zatímco v ALMOST FAMOUS hraje Francis McDormand ustaranou matku prosazující heslo neber drogy, ve filmu LAUREL CANYON si zahrála drsnou rockerku, pro kterou jsou drogy a volná láska běžnou součástí života. LAUREL CANYON je známé údolí v Hollywoodu, ve kterém mají své luxusní rezidence producenti a hudební hvězdy. V jednom takovém honosném sídle mají nahrávací studio a zároveň bydlí Jane se svým milencem, rockovým guru Ianem. Jejich bohémský život ale jednoho dne naruší Janin syn Sam, který úspěšně dokončil studia medicíny na Harwardu a nyní se vrací do LA dokončit postgraduální studium neuropsychiatrie. Není sám, přivezl si s sebou svou dívku ze studií Alex. Mladý pár ovlivněný konzervativním způsobem života na Harwardu se střetává s jinou společenskou realitou. Jane se bude muset znovu naučit, jaké to je být dobrou matkou svému synovi. V roli mladého medika Sama uvidíte Christiana Balea (Americké psycho, Království ohně), jeho přítelkyni Alex hraje krásná Kate Beckinsale (Pearl Harbor, Underworld, Van Helsing). (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (72)

Piškotka 

všechny recenze uživatele

Střet upjatosti s volnomyšlenkářstvím. Sam jako přepoctivá konzervativní duše, jeho děvče ve stejném duchu, ale najednou lačná pozemských rozkoší. Jejich postupně nabývané zkušenosti byly ukázkou, že vztah se vyvíjí a podléhá zatěžkávací zkoušce. Příčinou všeho byla Samova matka, která na poslední chvíli zabrzdila příchod nejhoršího. Vyznání lásky svému synovi vyznělo jako klišé. Výborná F. McDormand a Ch. Bale. ()

sedm.1 

všechny recenze uživatele

Opravdu skvělé vztahové drama.Nutno říct,že jde jednoznačně o klubový přemýšlivý film.Samotný příběh není nějak originální či objevný,ale o to moc v těchto nezávislých filmech nejde.V první řadě jde spíš o formu,jakou je onen příběh odvyprávěn.A samozřejmně se staví především na režijním umu a hercích,kteří si konkrétně zde od velkých produkcí odběhli k malému,ale o to zajímavějšímu natáčení.Herci se v takovýchto rolích mohou ukázat,zdali nejsou jen nagelovanými pozlátky,ale zdali jsou skutečnými herci.Christian Bale si myslím nemusí dokazovat nikomu nic,on je jeden z těch naprosto neotřesitelně nejlepších,ale třeba taková Kate Beckinsale zde velmi mile překvapila.Celý film se nese v upřímném,lidském a srozumitelném duchu,příběh,který se může běžně stát a který nastavuje i mnoho civilních otázek.Závěr mi sice přišel dost unáhlený a značně nedopečený,ale to je jen malá vada na jinak perfektním filmu se skvělími herci. ()

Reklama

M.E.J.L.A. 

všechny recenze uživatele

V jedné epizodě Přátel se objevuje podobný konflikt syna s matkou. Mámocuc Ross v ní líbal Chandlerovu matku, se kterou on měl vždycky komplikovaný vztah. Na ploše pouhých 20 minut mi to vše přišlo nejen zábavnější (to se od sitkomu dá čekat), ale dokonce i věrohodnější - což pro Laurel Canyon nevyznívá zrovna lichotivě. ()

3497299 

všechny recenze uživatele

Nedostatek obsahové invence v lehce vyčpělém intelektuálním hávu načichlý zastydlou sexuální revolucí. Typický film pro „Americké nezávislé léto“, aneb „ukážeme vám, jací jsou mladí američtí inkousti, jak je známe my“. Lehce slabší, než průměrný studentský film. Kromě toho nesnáším rádobyumělecké bohémstvo se svojí cool a free fazónou. ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

We just hadn't planned on a change of plan. / Well who plans on a change of plan? I mean, that would be sorta paranoid, don't you think? Živě si vzpomínám, jak jsem před téměř dvaceti lety v rámci Amerického nezávislého léta ČT2 zhlédl Laurel Canyon poprvé a nedokázal v Christianu Baleovi v roli citlivého a seriózního mladého psychiatra, nevidět magora přioděného jen adidaskami a motorovou pilou resp. jak dobře jím zde dokáže po své životní roli nebýt. (Předsudek diváka a čtenáře Amerického psycha.) S odstupem času mě mnohem víc udivilo, jak nemístně krotká a ne-nezávislá tato rádoby exkurze do světa hudebního průmyslu počátku tisíciletí je. Sám Bale k podobnému žánru čichl mnohem radikálnější Sametovou extází, kde chtěl nonstop prcat Rhys Meyerse. V sountracku, vedlejších rolích a periferii mizanscény se to hemží takovými jako Sparklehorse, Mr-Dinosaur-jr-Lou Barlow on-the-bass, Bryan Ferry, T-Rex, Daniel Lanois, ten kudrnatý týpek s kytarou z Incubus, Serge Gainsbourg a další z rádia pro pamětníky. Producentská mamča Frances McDormand, která v rezidenci nedaleko Hollywoodu zkouší z muzikantů vyždímat rádiový singl, sice ukáže i kozy, když je potřeba kapelu ve studiu trochu rozpumpovat, ale ve skutečnosti nikdo, ani "divoký" frontman, nemá koule zvolit si jinou cestu, než být chápavý, milý, smířlivý a celkem slušný. Střet životních přístupů, usedlého a excentrického, o němž se hovoří v jiných komentářích, tak trochu bohužel ústí ve prospěch toho prvního, bezpečného. A producentská mamča za pochvalného mručení super-husy v podání Kate Beckinsale nakonec z kapely vyždímá baladu Shade & Honey (Sparklehorse), nikoliv špatnou, ale baladu anyway. Co by taky jeden chtěl; točila to ženská, která má na svědomí film s afirmativním titulem Děcka jsou v pohodě - a která se nejspíš chystá do rodinného filmu přemrdat geniálního Toniho Erdmanna. Nein, bitte. Jistou nespokojenost z deficitu rebelie vyvažuje pár scén intenzivního erotického dusna, jako ta mezi Balem a andělskou Nataschou McElhone, když si v autě povídají, co a jak by druhému nejraději provedli v rozkroku, a podmanivá, jemně zkouřená atmosféra, která sem sice možná zabloudila náhodou od Sofie Coppoly v sousedství, ale která přišla tomu konformnímu skuhrání náramně vhod. ()

Galerie (36)

Reklama

Reklama