poster

Vyvrženci pekla

  • USA

    The Devil's Rejects

  • Německo

    The Devil's Rejects

  • Slovensko

    Vyvrheli pekla

  • Slovensko

    Vyhnaní z pekiel

Akční / Krimi / Thriller / Horor

USA / Německo, 2005, 109 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • bestlama
    **

    Já dosud nepochopím, proč jsem u toho vydržel ... nebavilo mě to ... a ty 2* za příběh podle pravdy :)(20.5.2009)

  • pan Hnědý
    ****

    Některé věci bych si nepředstavoval ani v těch nejhorších snech, které jdou v tomto filmu vidět a Rob Zombie se nebojí je bez problémů hodit na filmové plátno. Zvrácený scénář diváka vůbec nešetří. Výborný střih a dobrá volba herců. Zabíjení bezbranných lidí se na filmovém plátně jen tak nevidí. Drsný snímek, ale že bych měl strach, nebo bych si musel rukama zakrývat oči, to ne. Sheri Moon Zombie má moc pěknou prdelku. +++ 5. 9. 2012 po projekci jsem měl noční můru a stejně to nechápu, protože jsem se u filmu "bavil" a je to pro mě horor s komediálním nádechem, ale je v tom něco víc, co se ukáže po nějakém čase a Rob Zombie mě v noci navštěvoval v dost zlé náladě - zvedám hodnocení!(4.9.2012)

  • Shadwell
    *****

    Upřímně mě překvapuje, s jakým umem a vyzrálostí natočil a napsal Zombie svůj teprve druhý film. 1, První dokonalost tkví v příběhu. Ten má ne jeden, ale rovnou čtyři konce (jeden hned na začátku), a rozhodně netrpí schématičností nebo linearitou. A ještě v rámci vyprávění stihne Zombie vyjebat s filmovými kritiky, viz postava Marty Walkera. 2, Zombiemu funguje taktéž filmový jazyk, ve filmu v podstatě koncentruje všechny styly, které se od konce 19. století objevily – tj. montáž (chlap se de vychcat – střih – záběr na nalévání kávy), stop-záběry jak z Truffauta, steadicamy, stíračky a plátkování obrazu, Kenworthyho šnorchl (osvobozující objektiv od kamery), hlediskové pohledy z Hory mají oči apod. 3, Postavy nikdy nedělají to, co po nich divák vyžaduje. Buďto ucuknou, přestože by mohly terorizovat, nebo naopak nechávají prostupovat do příběhu svojí vlastní psychologii, přivlastňují si okolí a chovají se nepředvídaně. ____ Tohle všechno pramení z osoby Zombieho, který nezůstává na režisérské sesli, ale jeho vklad vychází i ze scénáře a z toho, že je trochu vyšinutý, ctí kult Mansona atp. Zombie je zkrátka člověk živočišný, multiumělec (podobně jako spisovatel, malíř, režisér a scénárista Clive Barker), v němž se konvenční filmařina střetává s osobností svérázného hard-coráře a s vizáží a myšlením Alana Moorea.(26.8.2008)

  • Gilmour93
    ****

    Taková normální rodinka Fireflyů.. Zombie od Domu čtyřciferného počtu nebožtíků o několik tříd filmařsky vyrostl a jeho svižné dílo mi atmosférou připomínalo From Dusk Till Dawn, jen ještě o dost brutálnější, vulgárnější (a to počítám i promotéra všemožných druhů vagín před Titty Twisterem v podání Cheech Marina) a samozřejmě bez upírů. Zaujal William Forsythe jakožto pomstychtivý šerif Wydell, který, aby mohl bojovat s monstry, stal se jedním z nich (mimochodem brilantně namluvený českým králem dabérů podobných týpků Liborem Hruškou) a jelikož mám asi jako každý v sobě špetku De Sadeho, moc mě mrzí, že nebyl se svou vendetou na konci důslednější..(21.7.2010)

  • fauxthum
    *****

    "Tarantinovsko-Rodriguezovská" forma a zajímavé převrácení rolí v žánrovém schématu: skupinka tří "sympatických" masových vrahů, vyjadřujících vzájemnou rodinnou pospolitost ve formě posedlosti, uctívání satanismu a krajní averzí ke svému okolí, je tyranizována maniakálním a brutálním šerifem. Manipulace s divákovými "sympatiemi" je ještě umocněna sérií retrospektivních fotografií, vyzařujících radost a štěstí rodinného soužití, promítaných na konci filmu a romanticky-hrdinnou scénou hodnou nejryzejších charakterů.(10.4.2009)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace