Reklama

Reklama

Labyrint: Vražedná léčba

  • USA Maze Runner: The Death Cure (více)
Trailer 5

Obsahy(1)

V epickém finále trilogie Labyrint vede Thomas (Dylan O’Brien) svou skupinu unikajících Placerů na jejich poslední a nejnebezpečnější misi. Musejí se poprat o naději ve světě, který se hroutí pod tíhou zákeřné nemoci, musejí bojovat o přežití mezi nakaženými a nepříčetnými „raply“ na straně jedné a nevyzpytatelnou organizací Z.L.S.N. na straně druhé. Mohou vůbec ještě někomu a něčemu věřit? Aby Thomas zachránil sebe i své přátele, musí proniknout do legendárního Posledního města, labyrintu řízeného Z.L.S.N. Toto místo se může stát nejhroznějším bludištěm ze všech. Ten, kdo tuto misi přežije, získá odpovědi na všechny otázky, které si Placeři položili od chvíle, kdy poprvé dorazili do labyrintu. (Cinemart)

(více)

Videa (10)

Trailer 5

Recenze (368)

HAL 

všechny recenze uživatele

Do finále se Maze Runner dokodrcal s víceméně stabilní kvalitou nejlepší young adult adaptace široko daleko. Což není moc velká pochvala když jde o konkurenci břeček typu Hunger Games či Divergence. Pomezí Áčkového a Bčkového filmu překračuje ve scénách které překvapují epičností záběru postapo zombie distopického světa ve válce, naopak sráží ho dolů občasná hloupost scénáře nad níž lze při hlubším zamyšlení jen kroutit hlavou. Na druhou stranu, už to že k nějakému zamýšlení nad tím co se ve filmu děje dojde je na poměry žánru pořád hodně velký úspěch. Mixed feelings mám ze závěru, kde se očekávatelně prokáže efektivnost těch totalitních praktik proti kterým hrdinové celou trilogii tak vehementně bojují, ale zároveň film vše zahrává do autu prostoduchého "happy endu", který vlastně nic velkého nevyřeší. Nicméně jako oddechovka stejně dobré jako předchozí filmy. 8/10 ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„DNES V NOCI TUHLE VÁLKU UKONČÍME…“ /// I když si v úvodu asi stokrát řeknu „no tak určitě“ (a během filmu asi tisíckrát…), musí se nechat, že akční to vono fakt je. A tak tady máme snad nejakčnější „mládežnickej“ film, plnej sterilních a neuvěřitelnejch scén, kterej nepřekvapí a vlastně ani extra nebaví. Navíc mě nedojímá ani ten příběh… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Miluju pokusy na dětech. 2.) Roky jsem čekal, jestli to Thomas dokáže… 3.) Thx za titule „lokeš“. /// PŘÍBĚH *** HUMOR ne AKCE **** NAPĚTÍ * ()

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Byli jsme tam tři roky zavření a snažili se utéct. A teď chceme zpátky?" Ti mladí zkrátka nevědí, co chtějí. Já třeba vím, že chci vidět filmy, které mají začátek a konec, v čemž Labyrint zrovna nevyniká. Třetí část totiž nekompromisně začíná tam, kde ta druhá neskončila. A já už mám nárok si po mnoha měsících nepamatovat, kde to vlastně skončilo, kdo je ještě živý a kdo se jak jmenuje. Nakonec jsem si vzpomněl, ale bolelo to. Naštěstí jsem viděl dost celkem slušné akce v Posledním městě, což mi dovolilo zapomenout na přestřelenou stopáž, náhody posouvající děj i na nudné zombíky. Jen doufám, že už zazvonil zvonec a nepřipravuje se dalších 56 pokračování. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Ahojky! Jmenuju se Dylin OuBukva a slizkej nesympatickej řiťopich jsem byl už před Apokalypsou. Než přišla, předstíral jsem zpěv v chlapeckým multikulti homokvartetu Ásdajrekšn, kde se mnou na pódiu zatínali břišáky i další tři budoucí hrdinové patovlny, jmenovitě teda ňuňavej ťaman Blaf – Ni Miho, kůl negr Lishme Chocowoco no a Láďa, znáte to, takovej ten malej, na první pohled sice rádoby sympatickej týpek, u kterýho ale při bližším zadívání se nevíte, jestli mu čumíte do xichtu nebo na prdel, a nasazujou ho mezi nás s touhle zmutovanou tlamou jen proto, abychom my, progelovaní fešáci, řádně vynikli. A tak jsme si jen jezdili po turné, dělali s těma kolotočářskejma vodrhovačkama na téma „kolik dementních, existenciálně lyrických kombinací lze vytvořit ze slov lavjů, misjů, kráj, forevr a majhárt“ hustokrutopřísný borečky, až se z nás vypatlanejm dvanáctkám lepily chlupy na plyšovejch hračkách. A pak to přišlo. Zpočátku plíživě. To se takhle pár v mládí šikanovahejch zakřiknutejch šerednejch starejch paniců a hnusnejch otylejch prasnic, na který by nikdo nehráb ani tyčí na dobytek, rozhodlo neumětelsky ventilovat si svý mindráky v postapokalyptický brakový patotvorbě. Vznikl tak retardotvornej metrix přechytřelejch superdětí, který sveřepě a uvědoměle zachraňujou chcípající svět, ať už o to stojí či nikoliv. A najednou bác ho! Pandemie celosvětový debility, všichni rozumní dospělí zdechli, než bys řekl „kulturní degenerace“, zbyli jsme jen my s klukama, pár vyrachtanejch pypek, voliči ANO a Babiš. Ta morálně pokřivená maďarská hrabivá kunda se celou dobu schovávala v Pičím hnízdě, skákala šipky do miliard z evropských fondů a cákala kolem sebe pesticidy, aby to nechytla. Pak vylezla, zjistila, že už ji nikdo nezabrání to tu totálně vyplundrovat a dojebat, a hned zřídila ještě nepřátelštější sebeobohacující teroristickej establišment než předtím, EET i když doma vytáhnete prachy z prasátka a padesátiprocentní dépeháčko na vzduch, protože předtím nekalými machinacemi násilně ovládla První atmosférickou a.s.. A to už se člověk dvakrát rozmyslí před každým nádechem. A navíc nás Endy začal s klukama dost brutálně honit, protože záviděl, že my máme díky mentálnímu statutu přirozenou imunitu a on musí spoléhat na asociální demokrady a rudé zrůdy. No vopruz, to vám povím. Furt dokola běhat jak čůrák ňákýma neinventivníma pojebanýma labyrintama v řepce se zmutovaným ministrem spravedlnosti a kohortou lidožravejch stranickejch náměstků za prdelí, tvářit se při tom děsně kůl a odhodlaně, být za všech okolností dokonale vystajlovanej a s leskle napomádovaným hárem, zásadně nekrvácet z ran a až na žužu flíček na namejkapovaný držce nebejt ani trochu zasviněnej vod toho žlutýho bordelu, to jednoho za chvíli fuckt votráví. No a tak jsme si s klukama řekli jakože dost, že teda už potisícáte vokamžitě předčasně dospějem, zatnem bříšáky, pořádně se nagelujem a vymyslíme fuckt fikanej a děsně uvědomělej plán, poplatnej naší nový přemoudřelý dospělosti, kterej spočívá v tom, že do toho hnízda nekalejch rejdů prostě naběhnem a navzdory všem léčkám, nástrahám a křivejm zradám zase vyhrajem a ten svět teda zachráníme. Načež budem předstírat, že jsme děsně hetero a necháme se při zapadajícím slunci nafotit s partičkou těch vypatlanejch nezletilejch pičinek, který z nás beztak budou úpa hotový a při naší akci nadšeně pištět. Jsme prostě borečci. Se vsadím, že o nás jednou i natočej film, stejně debilní, nudnej, od Hangrgejsů tisíckrát vomletej a zbytečnej jako miliontá špatně napsaná předloha vo tom samým hovně, ale naštěstí přežilo dost mongoloidních dětí, který to nakonec zaplatěj a ještě budou chtít nášup. Co na tom, že ve čtvrtým díle už budem starý třicetiletý buzny, vo který by náctiletá kravka nevopřela ani Brávíčko, pár filtrů a žužumejkap jako kráva z nás ty sedmnáctiletý šviháky v poho znova udělaj. () (méně) (více)

Othello 

všechny recenze uživatele

Mučení filmem a zároveň učební blockbuster v té nejpejorativnější formě. Těžko najít něco tak líného a neinspirativního. Příběh se posouvá pouze skrze deus ex machiny, postavy nemají charaktery, všechny jsou stejné, svět budoucnosti se nevytáhne jedinou technologickou inovací, futurismus je daný uhlazeným designem budov a hromadou modrých monitorů, ve filmu se mluví prakticky jenom v holých větách a bez jakéhokoli emočního projevu. Naprostým rekordmanem je Dylan O'Brien, u kterého mám podezření, že se již na plac po úrazu již nevrátil a byl nahrazen svojí špatnou digitální kopií, u které neměli peníze na face motion capturing. Obvykle je zábavné u filmu vypichovat nepravděpodobné náhody a scénáristické berličky. Death Cure je sestaven jenom z nich. Jen první scéna s přepadením vlaku, která se odehrává za jízdy, skončí tím, že se odpojí vagóny a vlak se pozvolně zastaví na metr přesně na místě, kde jej očekávají schovaní rebelové. Když ujíždí nějaká borka s autobusem plných imunních v divoké honičce městem, zastaví ji až policejní zátaras na přesně tom místě, kde ji očekává jeřáb, který autobus odtáhne neskutečně debilně do bezpečí. Do únavy se opakuje metoda "hrdinové jsou již téměř lapeni, ale najednou se objeví postava, co tam nemá nic dělat a ta je zachrání" Na konci vypukne válka v ulicích města, ve které padají k zemi celé mrakodrapy, ale film nám jí neukáže, vidíme jenom z dálky její důsledky. Je to strašná, hrozná, doutnající, mechem porostlá nuda. Dokonce jsem si vytřeštěně musel na chvíli pustit komentář režiséra se scénáristou, protože jsem nemohl uvěřit, že by o tomhle byli schopni poreferovat jinak než v omluvách. Nakonec ten komentář docela dal smysl "Yeah, we shoot this scene in Kalahari desert. It's looks kinda cool. You know like they're attacking a train, but not on horses but in cars. I don't know, it's cool." Bod jde alespoň českému distributorovi, který odhadl potenciál celého díla a přisoudil mu přiléhavý název Smrtící léčba, který upomíná na devadesátkové překlady titulů, které vždy byly bud "Smrtící něco" nebo "Něco smrti". ()

Galerie (71)

Zajímavosti (13)

  • Básničku „Říkal kos, že přišla Rose a vzala mi nos“ jež říká Lawrence (Walton Goggins) ve 44. minutě, říká také ve druhé knize ze série „Labyrint“ rapl, na něhož narazí Thomas (Dylan O´Brien) a Brenda (Rosa Salazar) v podzemí pod Spáleništěm. (stepan_s)
  • Původně se spekulovalo o rozdělení knihy do dvou filmů, což ale režisér odmítl. (freelex)

Související novinky

Od Labyrintu k Myší hlídce

Od Labyrintu k Myší hlídce

07.04.2018

Young adult série Labyrint je za námi a nikdo nepochybuje o tom, že se o Wese Balla strhne v Hollywoodu rvačka.  Režisér všech tří dílů totiž dokázal, že umí do kina nahnat spoustu omladiny, což je v… (více)

Spider-Man a čtení myšlenek

Spider-Man a čtení myšlenek

01.12.2016

Hunger Games skončily, Divergence se přesouvá do televize a Labyrint má před sebou poslední díl. Hollywood tak hledá další velkou "náctiletou" ságu a je slušná šance, že jí nastartuje Hlas nože.… (více)

Reklama

Reklama