Astronaut Brent (James Franciscus) prorazí časovou bariéru a snaží se najít zmizelého Taylora (Charlton Heston). Stejně jako on dorazí na Zeměkouli budoucnosti, kde vládnou inteligentní opice. Poslední inteligentní lidé, mutanti, kteří umějí ovládat myšlenky jiných, přežívají v podzemním městě, kde uctívají poslední existující jadernou zbraň. Kobaltovou pumu, schopnou zničit celou planetu a všechen život na ní. (Guild Home Video)

Trailer

cheyene

Srovnatelné s 1. dílem..už to není sice originální, ale stále má co nabídnout! (metro v zákázaném pásmu, zmutovaní lidé, bomba alfa a omega) Příběh Brenta je také velmi lákavý a postupné odhalování skutečnosti a pátrání po Taylorovi nemá chybu. Nejen z nostalgie dávám plné hodnocení. Mimochodem tento díl jsem viděl z celé série planety opic nejvíckrát, snad právě proto mám k němu velmi kladný vztah. Efektní konec: (SPOILER) V JEDNÉ Z NESČETNÝCH MILIARD GALAXIÍ EXISTUJE HVĚZDA STŘEDNÍ VELIKOSTI. A NA JEDNÉ Z JEJÍCH OBĚŽNIC, MODRÉ A NE PŘÍLIŠ VÝZNAMNÉ PLANETĚ, PRÁVĚ PŘESTAL EXISTOVAT VEŠKERÝ ŽIVOT..... ()

Mr.Pumpkin

Jasně, Planeta opic je jen jedna a v porovnání s ní nemůže toto pokračování obstát. Není to ale vůbec špatný film. Pravda, v první třetině filmu to zavání lehkým průšvihem, ale pak se film rozjede a má rozhodně co nabídnout. Velice povedený konec (zejména závěrečná věta) mi pak celkem vyrazil dech. 70% ()

Fiftis

Chudobnejší príbuzný Schaffnernovej klasiky z roku 1968, ktorý sa zo svojho predchodca snaží vyťažiť čo sa dá. A dlho sa to aj darí, ale v momente, keď sa objavia na scéne "inteligentní" ľudia obývajúci planétu, ide to "do kytičiek" a vytráca sa logika a prichádza skôr absurdita. Vynikajúci výkon ale podáva James Franciscus a záver tohto filmu je ozaj výborný, presne taký, aký som si prial. Film určite nedosahuje kvality predošlej Planéty opíc, ale treba uznať, že na to, čo sa dialo (natáčalo) na túto tému v neskorších rokoch a pokračovaniach, tak Do vnútra planéty opíc je ešte celkom uchádzajúci film, ktorý ani nenadchne ani nesklame. Proste priemer. ()

Vyhy

Oproti prvnímu dílu opičí krok zpátky! Namlsali se úspěchem, ale očividně nestačí jen narvat tucty opic a doufat, že to bude fungovat. Jednička stála na příběhu, zvratu, nepoznaném...zde se nic takového neděje, příběhově to je nudnější a nezáživné. Místy dokonce nelogické v rámci scénáře a možná (ne)chtěně vtipné. Přesto tři hvězdy, protože jsem stále pln pozitivních dojmů z prvního dílu a tak trochu jsem té pozitivity přenesl na dvojku... ()

Lacike

Dvojka je sviznejsia a ponuka ovela viac akcie na ukor nejakych myslienok na zamyslenie. No a tych par iba recykluje posolstvo z jednotky. Cely cas vlastne sledujeme postupne sa schylujucu bitku medzi barbarskymi gorilami a sfanatizovanymi oziarenymi ludmi. Medzi tym sa pohybuje par znamych postav z jednotky. Zo vsetkych je znova najsympatickejsia Zira. Hestonovi sa do toho uz prilis nechcelo a tak sa tu mihne len na par minut. A tak ho musel nahradit novy modroočko James Franciscus, ktory znova stroskotal na planete opic ako Heston. Dost beckovo pôsobiace vysvetlenie. Radsej mohli postavu Taylora rovno preobsadit. Celkovo je to film za 2 hviezdicky, ale tretiu si film zasluzi vdaka odvaznemu zaveru, v ktorom to cele vyhodia do vzduchu. A divak ma pocit, ze nic lepsie si ten zdegenerovany svet nezasluzil. 5/10. ()

• Posledný film Thomasa Gomeza a zároveň prvý, v ktorom sa objavil Gregory Sierra. (m.a.t.o.)
  • Oficiálny rozpočet filmu predstavoval 3 milióny dolárov, no podľa vyjadrenia režiséra Teda Posta bol v skutočnosti ešte nižší. (m.a.t.o.)
  • Jedná se o první díl opičí ságy, ve kterém se objevila Natalie Trundy. Zatímco zde ztvárnila mutantku a v dalším díle doktorku Stephanii, ve čtvrtém a pátém si zahrála šimpanzí samici Lisu. (fiLLthe3DD)