Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Odborník na upíry profesor Catalano (Christopher Plummer) přijíždí do Benátek na pozvání princezny Helietty (Barbara De Rossi), aby vyšetřil a pokud možno ukončil prokletí jejího rodu. Sídlo šlechtické rodiny Caninsů se totiž stalo posledním známým místem, kde v roce 1786 řádil krvežíznivý Nosferatu (Klaus Kinski). Nyní se po dvou stech letech nezničitelné zlo znovu vrací a zastavit jej může jen láska neposkvrněné ženy. (J.Connor)

(více)

Recenze (16)

Likan7 odpad!

všechny recenze uživatele

Uspávání hadů level world class. Remake původního Nosferatu není špatný, ale zkoušet udělat přímý seguel nebyl dobrý nápad. Problémů během natáčení bylo zdá se fakt hodně, stačí se podívat jen na zdejší výčet režisérů (viz zajímavost). Nudná neexistující režie, hrozný příběh a Klaus Kinski, který nenavázal na svůj výkon v prvním (druhým) Nosferatu. Pokus šokovat díváky mírou nahoty a sexu už byl jen výstřel do tmy, který nikoho nezajímá, je to spíš bizarní. ()

F.W.Colqhoun 

všechny recenze uživatele

Klaus Kinski ve dvaašedesáti letech zjevně věděl, co je v životě důležité a roli si vedl (jako jeden z celkem čtyř konsekventních režisérů) na tělo. Ostře erotické scény, v nichž se zcela neupírsky spíš než o šíji zajímá o ňadra a bobry Barbary De Rossi, Elviry Audra a 'cigánky' Anne Knecht jsou tím zajímavějším, co tento hrozný film nabízí. Zhruba na stejné brakově kvalitní úrovni jsou působivé záběry vyhládlého upíra v nádherných kulisách přízračně zamlžených Benátek za rozbřesku, několik méně známých poznatků z vampirologie a rozkošně zprzněná Vangelisova hudba. Jakmile se začne cokoliv dít, kdokoliv mluvit, je zle. A hůř, nuda. ()

Reklama

cariada 

všechny recenze uživatele

Podivná podivnost, jak jinak to napsat netuším. Upířina úplně jinak než jí známe. Upír normálně běhá za denního světla je vidět v zrcadle, kříže se nebojí ,nespí skoro. Celé je to takové nemasné. Vlastně jediné co je na filmu pěkné je krásná a nahá Barbara De Rossi ta jediná za to stojí. Na italský horor bída.. ()

Aurus 

všechny recenze uživatele

3/10. Jako no prostě jednoduše, tohle se prostě nepovedlo. Jediné co zde jde pochválit jsou postavy, výbornou a atmosférickou hudbu a skvělou a hororovou atmosféru ale to je tak vše. Příběh ujde, postavy jsou sympatycké, hudba je výborná, atmosféru tento film má solidní, napětí je zde párkrát za film, lokace jsou zajímavé a kamera filmu je docela dobrá. Za mě ale jinak sklamání. Nedoporučuji. ()

J.Connor 

všechny recenze uživatele

Záměrem filmařů bylo skutečně natočit sequel k Herzogově verzi příběhu o Nosferatovi. Výsledek se samozřejmě nemůže s původním skvostem měřit, už kvůli problémům, které provázely natáčení a měly za výsledek účast hned několika režirérů (např. Mario Caiano byl prý Klausem inzultován přímo na place a poté rezignoval). V několika scénách se tak Klaus raději režíroval rovnou sám a celý film pak musel dotočit původně producent Caminito, který je jako režisér i veden v titulcích filmu. Film provází klasický neduh italské produkce 70. a 80. let, kdy se kašle na logiku či příběh a vše se sází na atmosféru a vizuální stránku. Musím však uznat, že kameraman Tonino Nardi vykouzlil celkem dost působivých záběrů a některé jsou opravdu vynikající (příjezd upíra do mlhou zahalených Benátek). Táhlá atmosféra filmu mě nijak nenudila, ale uznávám, že o dynamický snímek se určitě nejedná. Klaus Kinski již působí poněkdu vyšeptale a jeho výkon se s o sedm let mladším upírem nedá srovnat, navíc mi trvalo, než jsem si zvykl na jeho hardrockový příčesek. "Upíři" krví nešetří a rovněž pak erotikou předváděnou Barbarou De Rossi a Anne Knecht za asistence slizkých šklebů mistra Klause. RESUMÉ: Nemůžu se nějak rozhodnout jestli se jedná o další italský kýč, který navíc parazituje na Herzogově filmu a na zašlé slávě hlavního představitele či se jedná o celkem v pohodě příspěvěk do pokladnice gotických hororů. Takže to necháme někde uprostřed. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (2)

  • Původně si měl Kinski zopakovat roli upíra z filmu Nosferatu - včetně holé hlavy, bílé kůže a tesáků, na natáčení ale přijel zarostlý a rázně odmítl procházet znovu utrpením v maskérně. (akisha)
  • Film měl velké problémy s režií. Klaus Kinski odmítl točit dál, pokud režírovat bude Mario Caiano, Caiano tedy dostal odstupné a projekt opustil (byl už třetím režisérem, který to udělal). Zoufalý producent Augusto Caminito se rozhodl dotočit film sám, aby nemusel platit dalšímu režisérovi. S režií neměl zkušenosti a musel mu pomáhat asistent, Klaus Kinski si také pár scén natočil sám. (akisha)

Reklama

Reklama