Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Po smrti novinářky, která se stala terčem útoků v sociálních médiích, začnou zkušená detektivka a její technologicky zdatná pomocnice odhalovat krutou pravdu. (Netflix)

Recenze (108)

bubun 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Jak byl předchozí díl nablblý a předvídatelný, tak tento je především strašně nudný (a ok, nablblý je taky. V druhé půlce při útoku včel mě napadlo přirovnání k takovým Zombeavers či Sharknadu, ale tyto snímky se aspoň neberou vážně.). A k tomu přehnaná stopáž. A ještě mě k tomu napadá, že toto "korporátní prostředí" Black Mirroru moc nesedí... Introspektivní příběhy o jednotlivcích či z jejich pohledu mne zaujaly a bavily mnohem víc. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Psala ostré sloupky, teď to přepískla a na sociálních sítích to schytala. Nakonec skončila s prořízlým hrdlem. Než se dvojice detektivek (co by zkušenější dělala bez zdatného IT nováčka?) stačila rozkoukat, objevil se druhý podobný případ. Alarmující kritika davů schovaných doma v pohodlí na gauči je ukázaná v ryzí podobě. Kromě „vln solidarity“ a „veleupřímných přání k narozeninám nebo pochval nového účesu“ se ukazuje zloba sociálních sítí. Přefouklá stopáž mi už krapet vadila, mozkové závity ale znovu dostanou zabrat. Škoda jen, že mnohé „vyřeší“ některá z postav, která na to před monitorem prostě na poslední chvíli kápne. Potěší fajn feeling i občasný humor, potěší Kelly Macdonald, gradaci epizody si ovšem dokážu představit jinak. ()

Reklama

Don Kryspin 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Základní nápad, ten základní rámec - ano. Dobré, aktuální téma, zajímavé. Ale to konkrétní provedení je strašně strašně hloupé. Trpěl jsem jak zvíře nad hloupostí všech postav, kterou jim bohužel scénárista musel vnutit, aby mohl dotlačit děj tam, kam chtěl... To opravdu nikoho nenapadlo to nejjednodušší řešení? - kombinéza, maska, skafandr, ... zabalit hlavu do kabátu, ... ach jo, to bolelo. :-( ()

Ryuuhei 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Začátek protahovaný a hrdinka s její neustálou odpovědí typu „uh-hm“ mi dost lezla na nervy. Také zjištění, o co jde, nebylo kdo ví jak překvapivé (vzhledem k tomu, že ze začátku onen důležitý prvek ukázali). Ale vývoj děje nakonec zajímavý, poutavý, přinášející hodně pěknou pointu. Tak si tak říkám... A není to moc hezké... Chytit takhle do pasti všechny ty internetové hrdiny sami přející smrt by skutečně nebylo na škodu. 80% ()

Alementina 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

... protoze me to donutilo se zamyslet nad vsemi temi nenavistnymi komentáři, kteri pisou mi "pratele" na facebooku a je jedno, jeslti je to smerem k islamistum nebo Zemanovi, Trumpovi ci dalsim.... A protoze jsem pred 10 minutami cetla zpravu, jak se 18leta slecna zastretila kvuli kybersikane... Hodne zahnane do extremu #spoiler nechce se mi verit, ze normalni clovek, coz ten programator vypadal, by nechal zabit tolik lidi, ublizit jim, dat jim lekci .... ale ne ze sebe udelat masoveho vraha. ()

Galerie (2)

Zajímavosti (14)

  • V této epizodě mají lidé možnost tweetovat o jimi nejnenáviděnější osobě, které přejí smrt. Jednou ze zmínek na zdi za hashtagem #DeathTo je jméno vražedkyně Victoriy Skillane (Lenora Crichlow), hlavní postavy z epizody Lovná zvěř (2013). Zmíněn je i Victoriyn snoubenec a komplic Iain Rannoch (Nick Ofield), kvůli kterému Blue Colson (Faye Marsay) odešla od policie. Ke konci epizody je v novinkové liště na televizi vidět ještě titulek informující o tom, že se Victoria pokusila o sebevraždu ve své cele, naznačující, že pokus přežila a stále žije. Mezi hashtagovými trendy na Twitteru se pak objevuje #FREETHEWHITEBEARONE. (hansel97)
  • Charlie Brooker uviedol, že niektoré postavy z tohto príbehu by sa v budúcnosti mohli vrátiť, takže ide o prvý diel série, ktorý mohol potencionálne vytvoriť pokračovanie. (Arsenal83)
  • V této epizodě je opět zmíněna postava premiéra Michaela Callowa (Rory Kinnear) z epizody Národní hymna (2011). Jeho jméno je v hashtagových trendech na Twitteru. (hansel97)

Reklama

Reklama