Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Mladý muž odjíždí z města na odlehlou venkovskou samotu, kde žil jako dítě. Počáteční idylku však naruší vztah s místní dívkou, mladíkův návrat k malířství, zjištění, že se dříve v okolí děly kruté události spojené s vraždami nacistů na sklonku války a zapomenutá místa v domě, související se vzpomínkami na jeho dětství… (Devadesát Dva)

(více)

Recenze (352)

Tommassi3 

všechny recenze uživatele

"Každej se něčeho bojí !!" - "No, vidíš, já vlastně taky !!" - "A čeho ??" - "Tohohle domu !!" Vyslovíte-li pojem český horor, většina fanoušků tohoto žánru se bude samozřejmě tvářit přinejmenším velmi skepticky, pokud se vám rovnou do očí nevysměje, zkusí-li si totiž jeden vybavit, kdy něco podobného naposled viděl, pokud ovšem vůbec, zřejmě bude jen velmi těžko vzpomínat na konkrétní název snímku, raději podotýkám, že mluvím o ryzím, nefalšovaném, atmosférickém hororu, kdy divák s napětím čeká, co, kdy a odkud na něj vybafne, kdy se s tísnivým pocitem nejistoty raději pevně drží opěradel sedačky, nervózně si kouše nehty, případně odvrací zrak.. A tak se zdá silně nepravděpodobné, když už jsme si zlehka definovali žánr, o němž se budeme bavit, že divák, byť zasvěcený, na nějaký určitý titul vůbec přijde, možná se však ve vzpomínkách dostane ke jménu legendárního režiséra Juraje Herze, jehož filmová zpracování pohádek Panna a netvor či Deváté srdce jistě děsilo svého času ještě dlouho po jejich zhlédnutí nejednoho adolescenta, se svým Spalovačem mrtvol se neoddiskutovatelně usadil na trůnu v rámci tohoto pokleslého žánru, byť o zařazení tohoto majstrštyku s famózním Rudolfem Hrušínským v hlavní roli by se daly vézt sáhodlouhé diskuze, navíc i jiné Herzovy kousky dokazují, že tuzemský mistr napětí svému řemeslu opravdu rozumí !! A tak se tedy jméno Juraje Herze samo dost hlasitě nabízelo, když se před lety začalo mluvit o námětu hudebníka Martina Němce, kdo jiný by se taky měl ujmout režie filmu, který rozhodně v rámci české kinematografie a žánru musí do určité míry platit za průlomový, byť se jeví velmi smutným faktem, že v Čechách najdete opravdu jen málo tvůrců schopných natočit žánrový film, ačkoliv bych tím nechtěl nikterak snižovat kvality právě režiséra Herze !! O logické skutečnosti, že akční biják, ryzí scifi či v souvislosti s hollywoodskou tvorbou velký válečný epos u nás jednoduše vůbec vzniknout nemůže, až na několik pravidlo potvrzujících výjimek, které však napočítáte na prstech jedné ruky, protože na jejich realizaci především jednoduše schází peníze, se není třeba dále bavit, nicméně horor, který lze při dobré vůli natočit i s poměrně malým rozpočtem, což krásně dokazuje třeba takové první Saw Jamese Wana, které stálo jen něco málo přes milion dolarů, by se u nás tedy teoreticky zrodit mohl a právě T.M.A. skutečným hororem být měla a nakonec i je !! Původně měl tento projekt realizovat například režisér Vladimír Michálek, ale vše znovu ztroskotalo na financích, následně se ho ujala produkční společnost Film Studio Gatteo a oslovila právě Juraje Herze, který měl původně sehrát pouze roli supervizora, po přečtení scénáře se však rozhodl zfilmovat ho sám !! Samotný příběh začíná poněkud netradičně, totiž na koncertu rockové kapely, tu si střihli členové skutečné Němcovy skupiny Lili Marlene, po jehož skončení se důležitá součást právě této kapely a autor textů jejích písniček, Marek, kterého si zahrál neokoukaný, alespoň u nás doma, Ivan Franěk, který platí za dostatečně charismatického a velmi talentovaného herce, který se realizuje i prostřednictvím obrazů, rozhodne vyskočit z kolotoče divokého života rockera a vrátit se na místo, kde vyrostl, v zapadlé pohraniční vesnici, kde na něj čeká hrozivě vyhlížející dům, v němž očividně už léta nikdo nebyl a který děsí většinu obyvatel vesnice, v němž chce Marek žít, odpočívat a tvořit.. Místo však obestírá jeho děsivá minulost, která se navíc týká hned několika časových rovin, hrdinova dětství, druhé světové války a doby, kdy sloužilo jako starověké obětiště, a tak není divu, že se hned po Markově nastěhování začínají dít prapodivné věci, kdy téměř nezničitelné staré rádio do omrzení znepokojivě hraje vtíravou německou píseň, bůhvíodkud se objevuje pes, který jako by z oka vypadl tomu z Markova dětství, díky čemuž už je jasně patrné, že dům si žije svůj vlastní život a duchové minulosti o sobě dávají vědět !! Navíc dole ve sklepě se skrývá tajemná místnost s německým nápisem Verboten, tedy vstup zakázán, který velmi úzce souvisí nejen s Markem, ale i jeho dvěma vpravdě osudovými ženami, pošťačkou Lucií v podání výborné a překvapivě sexy Lenky Krobotové, a jeho sestrou Terezou Małgorzaty Kożuchowské, která se toho času nachází v psychiatrické léčebně, z níž však uteče, a dá tak věcem, které ve finále osvětlí ten vzájemný propletenec osudů, nečekaně rychlý spád !! Co se týká atmosféry filmu, pak opravdu klobouk dolů, Herzovi se ji daří budovat už od začátku, místy je tak hustá a znepokojivá, až mrazí, k čemuž přispívá jak na poměry posledních let fantastická kamera Jiřího Macháně, tak i depresívní lokality, ať už se jedná o dům samotný či místní prodejnu potravin a výčepnu v jednom, kterou vede tradičně výborná Zuzana Kronerová, kde jako by se zastavil čas.. Obecně vzato by casting zasloužil jednu velkou pochvalu za svoji práci, protože prakticky všichni zúčastnění herci i neherci odvádí hodně slušný standard, nad tím vším však alespoň z mého pohledu ční démonický a silně nevyužitý Andrej Hryc, který byl pro podobné role předurčen, snad si ho v nějaké podobné v budoucnu užijeme více !! Martin Němec, sám velký milovník žánru, si vždy přál skládat hudbu právě k hororům, což ho také kdysi přivedlo na nápad napsat si svůj vlastní příběh, potažmo scénář, přičemž jako jednoznačné pozitivum lze brát skutečnost, že by se psaním podobné filmové muziky určitě uživil, protože právě soundtrack patří k největším ozdobám filmu, dá se s jistým přimhouřením oka považovat za bezchybný, což však na druhou stranu rozhodně neplatí o scénáři, ten totiž vnímám jako hlavní příčinu, proč snímek přece jen nedosahuje na nejvyšší žánrový level, byť na Němcovu obranu musíme brát v úvahu i fakt, že oproti původním verzím zde došlo k mnoha dalším dějovým zásahům, ne všechny se však ukazují jako šťastné, spoustu věcí totiž Herz pouze naznačuje a nedokáže, či spíš nechce, dotáhnout do konce, což však cítím jako záměr, Herz rozhodně nepatří k režisérům, kteří by nevěděli, co dělají, a tak se snaží dát svému filmu jakýsi mysteriózní nádech, což by se jistě dalo brát jako jistá obrana či berlička vlastního díla žánrovou zaobaleností na úkor přísně do sebe zapadajících dějových zvratů a skutečností, které se zde objevují, mám na mysli toho již zmiňovaného psa, mobilní telefon a další, a v duchu smysluplnosti či logiky nedávají příliš mnoho smyslu, bohužel myslím, že v konečném důsledku právě ta neobratně zvolená kombinace duchařiny a slasheru snímku podráží nohy, když vlastně jedna druhou oslabuje !! Nepříliš šťastně se tvůrci také vypořádali se závěrečným vyústěním příběhu, minimálně vzhledem k předchozímu ději, k čemuž bohužel přispělo i zařazení ústředního silně rušivě působícího songu Žena ze stínadel, který mě ovšem jako samostatně stojící prvek neskutečně bavil, dokonce opravdu nadchnul, z úvodu znovu na závěr, čímž tvůrci, jakkoliv se může zdát prostřednictvím textu jako významově odpovídající, nabourávájí předchozí rytmus !! Film byl mimochodem natáčen s vědomím zahraniční prezentace pro společnost Warner Brother, což osvětluje také přesný název T.M.A., podle slov Juraje Herze totiž původní titul vyslovovali američtí partneři [: tý em ej :], což vedlo ke změně názvu pro zahraniční projekci v anglický název T.M.A., tedy doslova The Mysterious Adress, což se mi nakonec coby šikovná slovní hříčka na snímku líbí asi nejvíce, ironicky řečeno !! ;) Nicméně lze T.M.U. považovat za neuvěřitelně silně atmosférický film evropských parametrů, u něhož si můžete prožít svoji hodinu a půl solidní nejistoty, která v závěru opravdu eskaluje v parádní psycho, s několika exploatačně drsnými či dokonce eroticky velmi, na tuzemské poměry, odvážnými scénami !! Byť opravdu příběh příliš nedává smysl, když Herz navíc staví, protože si je prostě plně vědom nedostatků scénáře, na hromadě kupodivu fungujících klišé, která se však zdají být často až zbytečná, lekačkách, z nichž právě ty falešné se paradoxně opravdu podařily nejvíc, a hodně nepříjemné pocity vyvolávajícím vizuálu odkazujícím se k legendám v čele s Dariem Argentem, čímž stvořil opravdu zlomový, nebojím se říci silně specifický český horor, který se sice od hollywoodské, evropské, rozuměj španělské, i asijské tvorby liší tak mocně, jak je to jen vůbec možné, nicméně právě toto lze považovat za jeho největší přednost a pozitivum !! () (méně) (více)

Tetsuo 

všechny recenze uživatele

V rámci české kinematografie velice povedené žánrové cvičení, které občas narazí na věrohodnost českých reálií. (Některé věci se u nás prostě nedají natočit či vyslovit tak, aby nebudily úsměv.) Rozhodně to ale nevypadá jako film senilního starce, jak se možná čekalo, ale spíš jako dílo mladého talentovaného a energického začátečníka, který vyrostl na Studně.net. Se Spalovačem mrtvol snímek nemá nic společného, tak ambiciózní záběr Herz nemá. Pokud to porovnám třeba s posledními filmy od Daria Argenta, tak Herz je v lecčems lepší. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

T.M.A. doplácí na to, že v sobě chtěla mít všechno. Jsou zde obsaženy prvky snad ze všech hororových subžánrů, od duchařiny po hixploitation, bohužel to k sobě moc nepasuje. Respektive formálně by to snad i pasovalo, ale scénář si s tím nedákaže smysluplně poradit. Kupříkladu nacistické vraždy dětí jsou zde opravdu jen a jen proto, aby zde byly. Naštěstí Herzovi se daří budovat tak dobrou atmosféru, že při sledování ta samoúčelnost nijak zvlášť neruší, divák si to začne uvědomovat až zpětně. Ona zmíněná atmosféra je značně specifická, nedá se přirovnat k americké hororové tvorbě, starému eurohororu, ani k Asii. Je to ryze české hororové prostředí, na které ale z filmů prostě nemůžeme být zvyklí, protože tu snad ještě nikdy nebylo. Ale dalo by se na něj (a snad i bude) dobře navazovat. Měl jsem z toho takovej pocit, jako jednou kdysi v podvečer na Šumavě, na louce s opuštěnou kapličkou a za deště. Herci jsou celkem obstojní, jen ta čeština zní někdy drobet divně (ale věřim, že cizinci by z toho mohli mít lepší pocit, stejně jako my, kdyby se T.M.A. vkusně nadabovala do angličtiny). ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Přiznám se, že jsem ten film během tří dnů viděl dva a půl krát. Proč je otázka vcelku jednoduchá. Tahle blbost je tak zábavná, že se naní dá dokonce víckrát jak jednou podívat. Je to hrozná sračka...co se týče příběhu. Zpracování je ale docela slušný a to je velká škoda. Sere mě, že v naší zemi se z dobrých zdrojů dokáže udělat taková sračka, až bych brečel. Nevěřím ale, že by to tvůrci dokázali myslet vážně. Chlap přijede do toho baráku, vybije se mu mobil...ke konci filmu mu vyzvání....Zvedne ho a praví: Jakto že ses mi dovolala, vždyť já mám mobil vybitej.....Dále se mu v baráku objeví pes (podobnýho psa měl před třiceti lety, když byl malej harant a v tom domě žil). pes na něj vyběhne a chlap praví: No Zoró, co ty tady děláš, vždyť já tě snad třicet let neviděl....Pak přijede pošťačka a aniž by jí cokoliv řek tak přiběhne k psovi a praví: Ahooj Zoroo, ty vypadáš pěkně. A on na to...jakto že ho znáš jménem? Přičemž pošťačka odpoví: No, prostě znám. Ten film je hrozná prdel, fakt na to nemám víc slov. Jenže to točil Juraj Herz a natočil to docela dobře. Krom toho si nemůžu pomoct, ale ten film mi připomíná nějakou počítačovou hru. Když ale vydržíte do konce, užijete si závěrečnou scénu, která se mi hrozně líbila. Nevím proč, ale ten závěr je moc hezky natočenej. Bejt takhle dobře napsanej i scénář, tak je to kvalita. Proč, když už si Češi dávaj takovou práci s tím, to alespoň nenatočí pořádně. ()

T2 odpad!

všechny recenze uživatele

Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $110,039║ Vývarová amatérčina, za nič viac sa toto nedá označiť. /5%/ ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Spoluautora scénáře Martina Němce znám mimo jiné jako zdatného prozaika, jehož povídky mají šťávu a jsou žánrově velmi rozmanité. O to méně je mi jasné, proč 90% dialogů zní jak z pera Arnošta Vašíčka a i pokusy o hovorovou stylizaci končí epileptickou křečí. Herz odvádí solidní žánrovou práci, sem tam se blýskne nápaditý záběr, sem tam zabere i lekačka či ponurá stylizace prostředí. Příběh je taková klasická laciná povídka z amatérského fanzinu, která by ale vůbec nemusela být tak marná, kdyby... Ono kdyby zahrnuje především uvěřitelnost, nadhled nad vlastní odvozeností a střídměji vedení herci. Takhle T.M.A. bez problémů obstojí jako český televizní film se vším hnojem na holinkách. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

44. MFF KV .. Scénář: Martin Němec, Juraj Herz .. S.r.a.č.k.á.a. Absolutně zbytečný h.o.r.o.r.ový příspěvek z české s.e.n.i.l.ní dílny. S tímhle H.e.r.z. prorazí tak akorát na T.H.S. Křídla distribuční Warner Bros. nejsou také žádný ukazatel, neboť to tam musel schválit někdo chorý. T.M.A. má tolik prázdných pokusů o nakročení tam i onam, ale těžko se z toho guláše tahají chutná sousta nebo alespoň podařené záběry. Nechutných a katastrofálních klišé je tam však pestrá škála. Nasycených však bude mizivě. B.l.e. ()

woody odpad!

všechny recenze uživatele

Konečně pořádný český midnight movie (ve kterém není Gottwald ani jiný bolšán). Ale jinak asi film, ve kterém se hororová atmosféra vytváří ukousnutým uherákem, pokaženým bojlerem ve sklepě a nezničitelným rádiem dopadnout nemohl... "Jak ses mi dovolala? Můj mobil je vybitý." Zkrátka je to jeden z těch vzácných typů filmů, které jsou tak hloupé, až jsou vlastně strašně vtipné. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

Každý se něčeho bojí….. Ten barák nemá adresu a prý ani pěknou minulost. Což mně nevadí. Bohužel horší je, že se všichni snaží tvářit hororově. Trapárna! Stejně jako dialogy či nesympatické chování postav. Takový český dům duchů s trochou sexu (dřív jsme nemohli…). Je jen na vás, jestli přistoupíte a překonáte všechna proti (cca 40 minut). Pak se můžete dočkat zajímavých okamžiků. Duchařiny mám rád a zde se najde pár okamžiků, které dávají zapomenout na trapnost. Ovšem několik dalších ji rychle připomene. Originalita příběhu je neodiskutovatelná. Přinejmenším v našich končinách. Avšak jeho struktura, obsazení, dějové zvraty – nesmyslné! Bože, TO JE KRAVINA!!! Bojím se, že nebudu mít odvahu na další český film! PŘÍBĚH ** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()

JFL odpad!

všechny recenze uživatele

Dramaturgická, scenáristická i herecká katastrofa, která pouze vrší jedno zhovadile realizované klišé za druhým a nejvíce připomíná horečnatý sen rádoby umělce, který v drogovém opojení sjel kupu audiovize od hammerovských adaptací Poea přes "Terminátora 3" až po legendární skeč o českém pohostinství z pořadu "22". Esencí filmu je postava mladé fanynky hlavního hrdiny, která uvnitř sekvence z jednoho večera projde tolika diametrálně odlišnými charakterovými polohami a náladami, kolik je jen do rozjařeně impotentního koksáckého scénáře možné nacpat. Český rodokmen film definitivně stvrzuje nemohoucným šmíráctvím, upocenou rádoby erotikou a neochotou udělat čistou žánrovku. Jako ve většině českých produkcí se mísí samoúčelné a nekoncepčně užité žánrové prvky (nesmyslná gore scéna amputace, hrstka nemotivovaných lekaček - nutno dodat, že kromě nich ve filmu žádné jiné lekací momenty nejsou) s bezzubou snahou o přesah (přízrak nacistických zvěrstev stojí jen krůček od přiznaně brakové polohy filmů o náckovských zombiích). Bohužel film sálá egomaniakálně zbytnělými ambicemi, takže jeho nablblost není zábavná, ale mrazivá a vyčerpávající. Definitivně odzbrojující pasáží je sekvence s estrádním duem policistů. A ponaučení z filmu? Lesbičky jsou zlo, protože znásilňují naivní děvčata, ale pořádný samec (který vypadá jak vekslák) je dokáže vrátit na správnou cestu. Po technické stránce je záslužná práce kamery, ale zvukový mix s tristními postsynchrony dost scén potápí. ()

igi B. odpad!

všechny recenze uživatele

D.N.A. . . . Myšlena tím duševní podagra, žeroucí s mlaskáním mistrovu pošahanou snahu o tvůrčí čin a našinci pak poslední zbytky >hezkých< vzpomínek na doby kulturní tmy, kdy naši "mistři" filmu byli schopni v kontextu doby a situace tvořit >krásu< , nebo aspoň filmy s jakousi tvůrčí poctivostí, s duší a nějakou uchopitelnou poetikou ve vztahu k oněm dobám a možnostem, nejen technickým... Však víme, že... Tohle je ovšem tak laciný hnus a šmíra, to mi připadá jak film nějakého začínajícího vytrendovaného protekčního blba, co se - jak už to tak v téhle době a společnosti chodí - probonzoval na Fámu a napapaný granty a dotacemi dělá že sežral celý svět. S idiotskými hereckými kreacemi reálné čudlárny a otravně nerváckou kamerou, posílající celé to směšné snažení do... °-/ . . . Víc už se mi to ani nechce p.i.t.v.a.t. . . . D.m.s.n. páně režisérovo zasloužené D.N.O.! - - - - - (Poprvé nahlédnuto a se sebezapřením bez soustředění a chuti dohleděno /ze stupidních studijních důvodů/ 3.12.2011 na >tévé nepríma< , hodnocení 1811., komentář zde nasráním zatemněný jako dvěstětřiačtyřicátý - 3.12.2011) ()

Skejpr 

všechny recenze uživatele

Technicky slušné a rozhodně zábavné (byť nechtěně). Jinak ale strašně blbé, nelogické, herecky nezvládnuté. ()

Dadel 

všechny recenze uživatele

Juraj Herz je bohužel dávno senilní, jak dokazuje např. tento rozhovor nebo právě film Tý Em Ej. Oprýskané zdi, oškliví herci a zelený filtr ještě nedělají z filmu horor, to by musel mít film lepší scénář, takhle jedna hloupá a směšná scéna střídá druhou. Největším hororem je tak příšerná agroalternativní hudba v úvodní scéně a v závěrečných titulcích (nepřekvapivé zjištění, že scénárista filmu je zároveň členem oné kapely je už jen třešničkou na dortu) ()

Morien 

všechny recenze uživatele

SPOILER: Guláš, guláš, guláš, guláš, guláš, guláš, guláš, dobrá hudba, guláš, guláš, guláš, guláš, prkenný hrdina, guláš, guláš, guláš, guláš, pryč se sexem, guláš, guláš, guláš, guláš, stylové obrazy, guláš, guláš, guláš, guláš. KONEC SPOILERU. Kam se poděla paní v červeném kostýmu? Byl nějaký důvod, proč se v hlavním ději objevil ten postižený šlapač měchů? Film jako by se tvářil, že po nás chce, abychom mysleli, ale potom to sám nějak popírá. Utípnout kousek úvodu a přidat víc psycha. Jo a taky to trochu přebrat vidlema, protože některé věci tam opravdu nemusely být. Mám na mysli hlavně lacinou erotiku, zachmuřené domorodce myslící si "Někdo by mu to měl říct, že by měl odejít", tajemné záběry na dům a hrdinu z pohledu neznámého funícího šmíráka, magické obětní kameny a tak. Kdyby to bylo víc sevřenější, provázanější. Když si jeden ukousne celou štangli salámu, tak mu něco musí zůstat trčet z huby a potom to i spadne na podlahu. Pankáči, co seděli přede mnou a stihli jít za film dvakrát na záchod, se nakonec pozvraceli na autobusové zastávce. Ale to bylo asi tím vínem, co do sebe lili. Tři hvězdičky proto, že se to dle mého názoru nelíbí většině kvůli tomu, že je to české /kromě toho, že je to divné/. - 2009. --- Na IMDB jsem si přečetla zajímavé přirovnání k italským giallo hororům, zajímavé proto, že to velmi přesně sedí. Pochybné herectví, sex, mix dětských písniček a nervydrásající hudby, prokletý dům, dávný přítel z dětství, traumatická ztráta paměti, zničehožnic náckové, vesnice plná násilníků, zarostlých samorostů a znetvořených dětí, už tomu chybí jenom víc červená krev. Zajímalo by mě, jestli to pan Herz ví, že vlastně natočil giallo. - 2017 ()

choze 

všechny recenze uživatele

Prochechtali jsme se tím s Legasem od začátku až do konce a s námi celý sál Klubu kultury na LFŠ. Chechtali jsme se neuvěřitelně dementním dialogům, neuměle převedeným početným těžkotonážním klišé, stupidnímu chování postav, debilnímu polopatismu... a docela by mě zajímalo, jak se na tuhle reakci publika tvářila přítomná herecká delegace k filmu. T.M.A. je pro český horor totéž, co NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ pro český akční film. Velezábavná béčková fraška, kterých bude v budoucnu doufám přibývat. Jinak jsou tu ale minimálně dva zásadní rozdíly - především oproti NVN je humor v T.M.Ě. z 95 procent nechtěný, ale zase jako horor funguje T.M.A. podstatně líp než NVN jako akční film. I když je to celé hrozně ohrané a k tomu neumětelsky zinscenované, nebál bych se totiž mluvit o atmosféře (a ke konci už je to solidní psycho), na kameře je znát snaha a podrželi to i dobří neokoukaní herci, nemluvě o geniální scéně lesbického sexu :) ()

Dellamorte

všechny recenze uživatele

Tak ahojte, rada by som s vami videlila svoj zážitok. Nikto mi na celej the báze nexcel povedať kde to premietajú, nikto ani po záverečnej nexcel posunúť linky na freeway tejto takéjže kultovky.Finaly som si vďaka užívatelovcovi the kultoviek ( nexce byť menovaný ) užila tú ozajstnú československo-ú hororovú hostinu the. V tesnom závese som absolvovala aj ZLO, The, takže zážitky musím hodiť do centrifúgy a vyčkať na rozbor. Nepochopila som ale Zuzkinu, tiež " debušé " Andyho účasť v tejto Ďuriho patlanine. Dlhého Míšu mám rada, ale toto nepotreboval, no a Radek si to zaslúžil. Nexcem vyšahať nejaký hybrid žaner, ale tha uznaj - "kamkové ZLO / bludná TMA / prep*čovaný BLAVAFILM s banánom po záruke, vo všetkom majú slováčiská prsty, az by sa SiBila DiVila.Musím končit a tiež ani radšej nehodnotiť. Ta ftedy do najsambližnej hooohooo stretávky pred vyprázdneným hoohoo kinom, The. Čafte. ()

Psema 

všechny recenze uživatele

Herz na to pořád má a i za mrzký peníz natrhává s přehledem řitní otvor všem americkým hororovým rychlokvaškám nejen z produkce Michaela Baye. T.M.A. je scenáristicky překombinovaná a v závěru nedává prakticky žádný smysl, ale Franěk má charisma o rozloze indických slumů, Herz buší do atmosférického bubínku pokaždé, kdy k tomu dostane příležitost, a hned několik scén bych se nebál označit za ledově mrazivou šou. A že se opírá o provařená klišé? Koho to zajímá, když to stále skvěle funguje. Dětský sbor mi bude znít v hlavě přinejmenším do rána. 6+, v rámci českého rybníčku ještě o fous víc. ()

Tuxedo 

všechny recenze uživatele

Tak moc se snaží být T.M.A. hororem (a vypůjčuje si proto vzájemně neslučitelné aspekty z různých zákoutí žánru), že nakonec nefunguje prakticky v žádném ohledu, vyjma toho technického. Budování atmosféry, ujasnění zásadního schématu a motivace postav, stejně jako jejich charakter, jsou totiž jaksi doménou jiného vesmíru, než toho, ve kterém se momentálně pohybuje Juraj Herz. (44. MFF KV - 7.7.08) ()

Související novinky

Zemřel herec Andrej Hryc

Zemřel herec Andrej Hryc

31.01.2021

V noci ze soboty na neděli zemřel slovenský filmový, televizní a divadelní herec Andrej Hryc. Bylo mu 71 let. Hryc bojoval od loňského roku s akutní leukémií, informace o úmrtí nyní médiím předala… (více)

Reklama

Reklama