Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Tři úhly pohledu na jedno téma, tři strany diskutujících, tři čtvrtě hodiny živého vysílání. Neřešíme problémy politiků, ale témata, která působí starosti občanům a řešíme je přímo s nimi!
Na každé ze tří stran trojúhelníkového studia, v němž povede moderátorka debatu, jsou připraveni zastánci různých názorů na vybrané aktuální téma: dvě dvojice odborníků a tři občané. Nejde o to, aby se jeden host dostal do pozice "otloukánka", na kterého by útočili ostatní, každý bude mít šanci říct svůj názor na daný problém a obhájit ho. Navíc si všichni diskutující do studia mohou přivést své stoupence. Publikum tak bude dotvářet atmosféru živé debaty. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (277)

Krt.Ek 

všechny recenze uživatele

Nepovedený pokus o diskuzní pořad. Moderátorka Jílková absolutně nedokáže vést diskuzi a bohužel se o to ani moc nesnaží. Zdá se mi, že hosty akorát nabádá k slovní agresivitě. Jako by si myslela, že problémy dokáže vyřešit silnými slovy. Hosté se poté začnou překřikovat, urážet a divák se vlastně nic zajímavého nedozví, jelikož kultivovaná diskuze prostě chybí. Informační hodnota, kterou nám má tento pořad přinést je prostě mála. 40% ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Typ pořadu, který se z obyčejného pohledu fanouška filmů prakticky nedá hodnotit. Žádná inovace, žádný nápad, ale zase možnost pro obyčejné lidi zeptat se a řešit stávající problémy (i když je to ve výsledku spíše neustále tlachání, co nic nezmění, ale o problémech se má mluvit). Paní Jílková se po zkušenostech z Kotle rozhodně žádného politika nelekne, ale celkový dojem je spíše upovídaná nuda, než pekelná smršť. ()

Reklama

TomX2 odpad!

všechny recenze uživatele

S inou moderátorkou, ktorá by bola schopná kultivovane viesť diskusiu, by to aj mohlo byť v čomsi podnetné, ale s tým, ako sa tam každý prekrikuje a sype na seba jeden argumentačný faul za druhým (čo nie je ani tak chyba účastníkov, ako skôr moderátorky, ktorá nevie dať jasnú STOP-ku a zbytočne zasahuje do konverzácie, a očividne sa to za tých 15 rokov nezmenilo), je to chaotické, rušivé až neznesiteľné. Koncept je ok, Jílková do piče choď. Tento komentár celú túto frašku vystihuje veľmi trefne. ()

XdanteX odpad!

všechny recenze uživatele

Nejvíc toxický odpad který je dnes v České kotlině k vidění na obrazovce. V podstatě se jedná o zhmotnění Twitteru či internetu jako takového. Experti na téma večera jsou vhozeni do arény s extremisty, konspiračními teoretiky a rozvášněnými lopatami ze strany sedláků. Pořad se nikam nehýbe jen čeří toxické vody rozdělené společnosti a vyhrocuje situaci ve studiu. Není nic horšího pro moderní společnost než dávat zmíněným skupinám pocit jednoty a že jejich názor má stejnou hodnotu jako názor expertů na dané téma. Nebezpečný pořád který bych čekal spíš na Barandově než na ČT... ()

Angelopul odpad!

všechny recenze uživatele

Nechápu, co takový pořad dělá ve vysílání veřejnoprávní televize. Moderátorka nepokrtyě prosazuje svůj osobní názor, a podle toho nadržuje jednotlivým stranám, nebo absolutně nezvládá moderovat a diskuze je pak často degradována jen na chaotické pokřikování názorů. Výběr hostů je všchno jenom ne vyrovnaný. To samé platí o prostoru věnovaného jednotlivým stranám. Nevím kam chodí na prosté občany zastávající názor lidu a korunu všemu nasazují názory plebejských posluchačů nějakého soukromého rádia. Architektůra studia je úplně otřesná a jediné co je trochu vtipné, jsou šílené modely, do kterých je Michaela Jílková oděna. Větší sranda by ale byla, kdyby tam mezi hosty pobíhala nahá. Nebo rovnou všichni. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (2)

  • Michaela Jílková si dne 29. ledna 2011 zlomila při pádu na náledí pátý bederní obratel páteře, a musela tak vynechat natáčení dvou epizod pořadu. Jednalo se o první zrušená natáčení v její kariéře moderátorky diskusních pořadů (moderovala i v osmém měsíci těhotenství, se zlomeným malíčkem na noze, horečkou či angínou). Dalších epizody moderovala v korsetu a o berlích, do studia ji vozila sanitka a v šatně měla lůžko. (JoranProvenzano)

Reklama

Reklama