Reklama

Reklama

Srbský film

(festivalový název)
  • Srbsko Srpski film (více)
Trailer

Miloš má milující ženu a syna, žijí poklidným životem, ale peněz mají jako šafránu. Miloš je zkrachovalá pornohvězda, která dříve vydělávala slušný balík peněz a tak je deprimovaný svojí nynější pozicí. Brzy se však naskytne lukrativní nabídka díky kamarádce z branže, která Milošovi dohodí práci pro bohatého režiséra Vukmira. Půjde o natočení velmi ojedinělého projektu, který nemá obdoby a jeho rodinu zajistí po zbytek života. Miloš dlouho neotálí a nabídku přijímá, ovšem to, čeho se později bude muset zúčastnit, změní celý život nejen jemu, ale i celé jeho rodině. (Zeck)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (871)

larelay 

všechny recenze uživatele

Tento film nie je ani tak nechutny, ako skor absolutne deprimujuci a vzbudzujuci vo vas pocity typu: Preboha, v akom zvratenom svete to zijeme?. To si povedzme hned na zaciatok. Ale na druhej strane musim skonstatovat, ze som cakala ovela, ovela vacsi hardcore, ktory nakoniec neprisiel, co som aj rada, pretoze takto som zvladla cely film bez ujmy na zdravi, hoci pri styroch scenach som si povedala, ze toto nie, to je uz prilis. A aby sme sa teda bavili o vypovednej a umeleckej hodnote... To je naozaj tazke, nikto z nas si z tohto filmu nazapamata fantasticku hudbu, skvelu pracu s kamerou, svetlom, sceneriami, ci vyborny vykon Sergeja Trifunovica alias Vukmira... Zapamatame si len ten drsny pribeh, a to doslovne od zaciatku do konca. A ked uz sme pri tom konci... Reziser nam da cez ksicht takeho facana, ze dovidenia. Zle sny z tohto filmu mat nebudem, ale rozhodne mam na dve, tri hodinky o com rozmyslat a pri tom rozmyslani si asi pustim Bambi :) ()

castor 

všechny recenze uživatele

Srbské psycho horor porno drama o pornoherci, kterého nadopují býčí viagrou. Zbytek je na divákovi. Těžko zařaditelný a hodnotitelný pokus, který by moc rád diváky posadil na prdel, ale mohutný krok mu k tomu schází. Skomírající pornohvězda Miloš dostane lukrativní nabídku od bohatého režiséra Vukmira, který jen celou dobu mele cosi o umění a jeho významu, ale obsah „ojedinělého“ projektu prozradit nechce.. Hranice filmového nevkusu se zase posouvají o krapet dál, jenže nabízí se otázka – kdo o to vůbec stojí? Kdo se chce dívat na omylem znásilněnou vlastní unesenou ženu a malého syna? Opar antické tragédie nedokáže nikam posunout příběh, který se nejednou sype jako domeček z karet. Ocenil jsem (svým způsobem) Martyrs i Inside, ale tohle už mi příliš nešlo. Navíc by mě zajímalo, co na to říkali herci, když se jim do rukou dostal scénář.. já bych asi volal policajty. Bezpochyby tu ale máme s nebývalou otevřeností natočený projekt, který rozvíří nejednu diskusi.. já se k ní ale nehodlám připojit, ani srbský přírůstek už vidět nikdy nechci!! ()

Reklama

S.Quentin QUALE 

všechny recenze uživatele

Tyjo, tak tohle jsem dlouho odkládal, teda spíš jsem byl i v očekávání splatter shitu rozhodnutý to ignorovat úplně, ale děsně jsem se spletl. Jedná se "pouze" o dosti drsný trip do pornobyznysu, který se až na konci transformuje do byť brutální, ale hlavu a patu mající exhibice zvrácenosti největšího kalibru s až skoro nedefinovatelným pocitovým koktejlem. Přidávám se ke skupině s palcem nahoru, ale doporučovat to nikomu nehodlám. Doporučuju! :) ()

pan Hnědý 

všechny recenze uživatele

Je těžký hodnotit tenhle film. Režisér Srdjan Spasojevic se soustředil diváka šokovat, nikoli ho znechutit, ale velmi mu to proklouzlo mezi prsty. Spasojevic je totální úchyl, ale pro mě tak trochu mistr v oboru, protože dokáže někdo vytvořit tenhle námět? Zatím se to povedlo jen Schumacherovi a jeho 8MM. *****SRBSKI FILM dokáže vnitřně zdrtit, ublížit, znepříjemnit a psychicky zdeptat. Všechno zlo nevidíme, ale cítíme. SRPSKI FILM je zdrcující noční můra, pořádně si rozmyslete jestli tento film chcete vidět. ()

3497299 

všechny recenze uživatele

V některých případech je dílo zajímavé především v kontextu vyhrocených dobových diváckých reakcí, které se tak nepřímo stávají jeho pevnou součástí, bez nichž by nemělo velký význam. Mám na mysli veškeré snahy o boření hranic (transgresi) v umění napříč historií, ať už se jedná o dadaismus nebo vídeňský akcionismus. Podle toho, co jsem si tady tak pročítal, jsou negativní reakce u tohohle filmu (a u většiny podobně kontroverzních filmů obsahujících prvky brutálního násilí a sexuality, jejichž ambice zároveň převyšují pole odpovídajícího subžánru) dvojího druhu, přičemž oba jsou signifikantně emotivní a jednoduše dekonstruktivní: buď upřímné přiznání vlastního znechucení a jednoduché odmítnutí nebo pokrytecké zakrývání vlastního pobouření tvrzeními, že se divák nudil, že pobouřený nebyl ani trochu, ale film je třeba odmítnout, jelikož to přece ani nijak nejde, když je ten film takový...špatný - sám si o odmítnutí říká. Je tady jakási povinnost film zhlédnout, jelikož přeci divák žádné předsudky nemá, a následně důrazně sdělit světu, že se jedná o zbytečný počin. Případně je dobré podotknout něco na ten způsob, že tady existuje dílo markýze de Sade napsané už koncem osmnáctého stol., kde jsou nejrůznější nechutnosti popsané velmi zevrubně a jelikož poučený divák markýze četl, musí toto nové dílo odmítnout jako neoriginální, nepřinášející nic nového a tudíž zcela zbytečné (přesto se na něj raději podívá, jako na všechny ty "zbytečné filmy"). Pobouřený divák se vždy soustředí jen na šokující obsah, aniž by byl schopen film vnímat jinak. Kdybych vnímání pobouřeného diváka aplikoval ad absurdum, mohl bych psát vtipné komentáře o tom, že mě zobrazení dinosaurů ve Spielbergově Jurském parku nemohlo šokovat, jelikož už jsem dávno před tím viděl Zemanovu Cestu do pravěku, případně bych mohl dokazovat, že nejrůznější způsoby násilné smrti jsou popsané už v antických hrách a jako sečtělý divák považuji jejich filmové zobrazení za zbytečné a nudné. Význam Hamleta by se tedy omezil na výčet vražd a kritické čtení Pohádek tisíce a jedné noci by se omezilo na rešerši sexuálních poloh. Jenže podobné reakce vždy ukazují na výrazná díla, jež divácký nadhled oslepují jako rudé plátno býka. Vždy jde o to napsat, že ve filmu něco "bylo vidět" a následně zdůvodnit proč to bylo špatně (nepokrytě odmítavé vyjádření znechucení je alespoň upřímné). O žádné relevantní argumenty nebo střízlivou analýzu se ale téměř nikdy nejedná._________ Míra pobouření je závislá na divácké historii a Spasojevicův film je zajímavý už jen z toho důvodu, kolik lidí v dnešní době ještě skutečně pobouřit dokáže - povedlo se mu vyvolat v divácích to, o co v devadesátých letech usiloval Richard Kern a hnutí Cinema of Transgression s jejich punkově panoptikální snahou posunovat hranice. Povedlo se mu to právě díky formě, kterou jeho film má, jelikož díky ní si jej najde i neposkvrněný divák (nebo divák zdánlivě poskvrněný, který četl Sada a je rád, že se s podobnými tématy jednou pro vždy vypořádal, a to způsobem uznávající pouze "klasická" díla), který by po méně ambiciózním filmu nesáhl (mám na mysli - slovy jednoho čsfd uživatele - jeho "formální a herecké áčkové parametry"). Dokud je možné provokovat a pobuřovat měšťáka, všechno je jak má být. () (méně) (více)

Galerie (26)

Zajímavosti (12)

  • Film byl vyšetřován v Srbsku za zločiny proti sexuální morálce a zločinům souvisejícím s ochranou nezletilých. (Worry77)
  • Ve filmu řidič a pravá ruka Vukmira (Sergej Trifunović), Raša (Miodrag Krčmarik), řekne v celém filmu jen jednu krátkou větu, a to ve chvíli, kdy Miloše (Srdjan Todorović) odveze k sirotčinci, podá mu naslouchátko a řekne: „Tohle si dej do ucha.“ (Kvidoland)
  • Ve Španělsku byl film uveden v jediném kině, v Artistic Metropol v Madridu. Premiéra trvala jeden den, poté se promítal tři dny. (LUKICKK)

Související novinky

Nejcenzurovanější film desetiletí?

Nejcenzurovanější film desetiletí?

27.11.2010

V Británii určitě. Nechvalně proslulý srbský film, pojmenovaný... ehm, Srpski film, který některé uživatele ČSFD nadchl, jiné dokonale znechutil, se před uvedením na ostrovní trh dočkal výrazného… (více)

Reklama

Reklama